Gå til innhold

Mobyson og nokia 6280


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, mest sannsynlig en nokia 6280, og lurer litt på hvilket abn jeg skal velge.. Nå har jegNetcom Young Talk, pga da har jeg en "sperre" på for hvor mye jeg kan bruke på 1mnd. Bruker da de 200kr ganske kjapt, og fyller på med 150kr ekstra hver mnd, av og til 300kr.

 

Så kom jeg over linken til Mobyson, og det Large abn virket som om det passet for meg.. Da bet en 286kr mnd, men da er det inkl. 120min ringetid, 120 gratis sms, 12 gratis mms, og ringetiden er kun 0,59øre min etter inkl. ringetid er brukt opp..

Er det noen som har dette abn, eller i Mobyson i det hele tatt,og anbefaler/anbefaler ikke Mobyson? Er det så bra som det virker? Vil ikke binde meg i 12mnder hvis det er bare tull.. :hmm:

 

Og dere som har N6280, er dere fornøyde? Jeg har ikke fått sett den når den på, pga eneste butikken vi får gjøre det på her, er hos Elkjøp, men noen haddestålet batteriet, så da fikk jeg ikke.. Kan du feks velge flere forskjellige temaer på denne?

Har nå 6101, og der er det kun 3-4 temaer, og det går ikke an å best til akkuratt denne modellen.. Jeg liker å ha litt å velge mellom.. :D

Endret av missT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, mest sannsynlig en nokia 6280, og lurer litt på hvilket abn jeg skal velge.. Nå har jegNetcom Young Talk, pga da har jeg en "sperre" på for hvor mye jeg kan bruke på 1mnd. Bruker da de 200kr ganske kjapt, og fyller på med 150kr ekstra hver mnd, av og til 300kr.

 

Så kom jeg over linken til Mobyson, og det Large abn virket som om det passet for meg.. Da bet en 286kr mnd, men da er det inkl. 120min ringetid, 120 gratis sms, 12 gratis mms, og ringetiden er kun 0,59øre min etter inkl. ringetid er brukt opp..

Er det noen som har dette abn, eller i Mobyson i det hele tatt,og anbefaler/anbefaler ikke Mobyson? Er det så bra som det virker? Vil ikke binde meg i 12mnder hvis det er bare tull..  :hmm:

 

Og dere som har N6280, er dere fornøyde? Jeg har ikke fått sett den når den på, pga eneste butikken vi får gjøre det på her, er hos Elkjøp, men noen haddestålet batteriet, så da fikk jeg ikke.. Kan du feks velge flere forskjellige temaer på denne?

Har nå 6101, og der er det kun 3-4 temaer, og det går ikke an å best til akkuratt denne modellen.. Jeg liker å ha litt å velge mellom..  :D

6085220[/snapback]

 

 

 

 

Bortsett fra at Mobyson krever 0,69 I TILLEGG for å ringe fasttlf så er det greie priser. 0,59+0,69 Blir 1.38 til fasttlf.. Ikke veldig rimelig spør du meg, og nok til å holde seg unna :-)

Lenke til kommentar

Bortsett fra at Mobyson krever 0,69 I TILLEGG for å ringe fasttlf så er det greie priser. 0,59+0,69 Blir 1.38 til fasttlf.. Ikke veldig rimelig spør du meg, og nok til å holde seg unna :-)

6085858[/snapback]

 

 

Ok, takk for svar! :!: Jeg ringer ikke så veldig mye, og når jeg ringer, er det mest til mobil, så da er ikke det så veldig viktig for meg.. :)

Men ellers har Mobyson ok rykte på seg?

Endret av missT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...