Gå til innhold

1989 Johnson GT10 + 1991 Yamaha 140 1.7 V4


Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som vet om det finnes noen form for plombering i Johnson GT10? Har en slik en på en 385 Dromedille men kunne tenke meg å få litt mer styrke i den slik at båten klarer å plane med litt last...

Har også en askeladden 385 Explorer med en 140 Hk Yamaha, 1.7l V4 (1991). Denne begynte nylig å fuske ( Går på 2 og 3 sylindere) og vil ikke gå på tomgang. Har ikke rukket å sett på noe annet enn pluggene ( som forøvrig var fine og med gnist) Er det noen som har vært borti liknede problematikk eller kan tenke seg hvor problemet ligger?

Ser frem til svar! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Er det noen her som vet om det finnes noen form for plombering i Johnson GT10? Har en slik en på en 385 Dromedille men kunne tenke meg å få litt mer styrke i den slik at båten klarer å plane med litt last...

Har også en askeladden 385 Explorer med en 140 Hk Yamaha, 1.7l V4 (1991). Denne begynte nylig å fuske ( Går på 2 og 3 sylindere) og vil ikke gå på tomgang. Har ikke rukket å sett på noe annet enn pluggene ( som forøvrig var fine og med gnist) Er det noen som har vært borti liknede problematikk eller kan tenke seg hvor problemet ligger? 

Ser frem til svar!  ;)

6085133[/snapback]

 

Kan være tette forgasserer så er problemet med yamahaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...