Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med avspilling av video på nett

Anbefalte innlegg

hallo!

skulle til å se 24 inside på internett, men det funket ikke. samme gjelder alle filmer på vg's nettside, osv. det som skjer er at det kommer ett vindu fram, med windows media player (wmp), det står "vent litt" over play knappen, så står det "klar". men der stopper det. vel, det hjelper ikke å trykke play, og heller ikke å reinstalere wmp. tydeligvis funker ikke det å instalere dvs codecs heller. er litt lei av å prøve, så prøver et forum hvor jeg kan plage livet av andre:P håper jeg ikke har postet i feil forum, believe me, my nature makes me do a lot of stuff i regret on later:P :innocent:

(for the record; jeg har ingen anelse for hvorfor dette problemet oppstår, så eg håper eg ikke poster i feil forum. vel, er bare litt i tvil, siden de fleste emnene her er litt mer ekstrem, som at pcen kke funker i det hele tatt, skjerm ikke fungerer optimalt etc:P)

takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg bruker Opera, og har det samme problemet på noen steder med å spille av videoer, kanskje det har noe med om siden er designet for weblesern din? om du bruker explorer burde det jo funket egentlig. da vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hei, jeg bruker Opera, og har det samme problemet på noen steder med å spille av videoer, kanskje det har noe med om siden er designet for weblesern din? om du bruker explorer burde det jo funket egentlig. da vet jeg ikke.

6085348[/snapback]

bruker explorer ja. har prøvd mange forskjellige sider, fungerer ikke noen steder :cry:

Lenke til kommentar
Prøvd å installere windows 3.11? kanskje det funker da?:p tuller, men kanskje du kan prøve å oppdatere til explorer 7 beta 2 om du ikke har det, eller prøve å legge inn windows, reparere windowsinstallasjonen?

6087716[/snapback]

Evntuelt reinstallere eller installere ny video pluign til nettlesern. F.eks. VLC sin nettleser plugin.

Lenke til kommentar

har IE 7 beta 2. har også prøvd å reinstallere windows, men dette med plugin til VLC er nytt for meg. hvordan gjør jeg det? kanskje det funker!!

(PS: har funnet ut at det IKKE funker på firefox heller. da er det enten codecs eller windows media player. de steder de har quicktime som valg fungerer det helt fint. f eks gametrailers.com!) :hmm:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...