PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 http://www.side2.no/mote/article634997.ece Vel - endelig er jeg ikke alene om å synes det - at jentene i top model hadde mer fett på kroppen enn andre modeller. Modeller må være tynne, hvis de vil beholde jobbene sine. Dette pga størrelsene prøvekolleksjoner lages i. Akkurat som en brannmann må holde visse fysiske krav. Er ikke det fair enough? I tillegg avsluttes artikkelen med at "alle" menn liker jenter med mer kjøtt på benene. Mer enn hva? De trenger absolutt ikke mer fett på benene, de godeste top-modellene. Måtte bare få ut litt aggresjon. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er en syk, syk verden vi lever i. Er egentlig alt jeg har å si. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er en syk, syk verden vi lever i. Er egentlig alt jeg har å si. 6085007[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ja for all del, lurt og fremprovosere til anoreksia... er du ikke riktig klok? Mye penere med en modell som ser normal ut, enn at ribb bena stikker utenfor! Modeller er ikke for fete! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Herregud, de er jo anorexia vrak alle sammen. Mindre fett? Er du gal.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Herregud. Beinranglene må du bare ha for min del, uansett om de er modeller eller ikke. Jenter er ikke feite fordi om de kan overleve en formiddag uten mat. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kan ikke de modelle snart innse at mat er oppskrytt!? plz lizm. Det er bare slutte å spise. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Anoreksia er sexy. Det er absolutt ingenting som er bedre enn å kjenne bekkenet til samleiepartneren skrape mot penisen. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg må nesten innrømme at jeg ikke ser på Top Model, men det første jeg reagerte på da jeg leste artikkelen var herpesen til hun avbildet. Et fint fjes framfor en litt rund bodey, any day. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Synes mange klesmodeller er for tynne jeg. Jeg vet at jobben deres er å være kleshengere, at prøvekolleksjonene er små og alt det der, men allikvel. Og unnskyld meg, men hun det Eivor er vel kanskje ikke den rette til å klage på andres utseende. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Anorexia ftw! Man er ikke nødvendigvis stygg hvis man er litt tynnere enn gjennomsnittet (eller har litt mer fett, for den saks skyld), men anorexia er ikke, blir ikke, og har heller aldri vært fint. Edit: Eivor ser ut som en mann, eller en Ottar-feminist, og har så absolutt IKKE rett til å klage på andres utseende! Sannheten er at hun burde bli kalt "modellpappa" i stedet ... Endret 11. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jo! De er feite. Til og med massiv airbrushing gjør ikke susen :| :!: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Synes mange klesmodeller er for tynne jeg. Jeg vet at jobben deres er å være kleshengere, at prøvekolleksjonene er små og alt det der, men allikvel. Og unnskyld meg, men hun det Eivor er vel kanskje ikke den rette til å klage på andres utseende. 6085091[/snapback] Haha, tenkte akkurat det samme når jeg så bildet hennes. Selv om hun var "modellmamma" var hun iallefall ikke noen jeg hadde tatt i. Med ildtang. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Anoreksia er sexy. Det er absolutt ingenting som er bedre enn å kjenne bekkenet til samleiepartneren skrape mot penisen. 6085080[/snapback] Haha, så sant så sant min. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er få modeller jeg har sett som er for feite, og få modeller som er for tynne. Det som heller bekymrer meg, er at enkelte av dem ser ut til å være dårlig trent og å ha dårlig holdning. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg støtter LarsP. Det må være DEILIG! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) de fleste modeller er ikke spesielt pene spør du meg... strektynne, uten former... Jenter skal ha litt rompe, ikke en rygg med en sprekk i.... helt vanlige jenter pwnz supermodeller Endret 11. mai 2006 av Tubbytazz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Det handler ikke om å være pene, men om å være slanke nok til å kunne gå med prøvekolleksjoner. Det er ikke de norske modellene - og en modellmamma har heller ingen krav rettet mot sitt utseende. Modeller er i de færreste tilfeller slående vakre. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det handler ikke om å være pene, men om å være slanke nok til å kunne gå med prøvekolleksjoner. Det er ikke de norske modellene - og en modellmamma har heller ingen krav rettet mot sitt utseende. Modeller er i de færreste tilfeller slående vakre. 6085167[/snapback] Som regel er de vakre, det er derfor de blir håndplukket, og derfor de er hatet av feminazistiske organisasjoner som Ottar. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Som regel er de vakre, 6085196[/snapback] Vel, de er ikke stygge, men de er ikke vakre heller. Hvor mange motevisninger har du sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå