Rikkely Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei. Jeg sliter med å laste opp filer fra pc'en til hjemmesiden min. Filene blir bare 0 byte. Er det noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Prøv en annen FTP klient eller prøv på nytt med den samme filen. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vet ikke hvorfor dette skjer. Men prøv med LeechFtp, har funket for meg i samme problem Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Prøv SmartFTP. http://smartftp.com/download/ Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Bruker selv SmartFTP.. Beste jeg har prøvd til nå.. (Noe er jeg jo missfornøgd med da, menmen..) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er du sikker på at du ikke har møtt din disk-quota? Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Staar det at filene er 100% lastet opp? Er det kun paa en viss FTP-server dette skjer med, eller er det alle? Sjekk med en annen FTP-server, hvis samme problemet oppstaar, er det trolig din maskin det er noe galt med. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takk for alle forslagene! Jeg sendte mail til Administrator for domenet mitt, og han sa at det var en intern feil. Han skal fikse det så snart som mulig =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå