Gå til innhold

Oppgradering ca 6k intel/nvidia

Anbefalte innlegg

Endelig tid for oppgradering. Systemet jeg har i dag ble kjøpt for komfpengene for 3 år siden, så det er ikke mye som kan beholdes. Det som skal skiftes i første omgang er hk, cpu, minne og skjermkort. Strømforsyning, kabinett og mer lagring får vente litt til.

Handleliste

Er vel mest usikker på om jeg skal ha D940 eller D930. Det er 400 kr i forskjell på dem. Maskinen brukes til det aller meste, en del spill og litt leking i vmware. Kommer ikke til å klokke noe serlig. Kommer min 360w Chieftec strømforsyning til å holde? Har 2 disker. Jeg kommer uansett til å skifte strømforsyning snart da jeg trenger den gamle når jeg skal lage server av de gamle delene, men hadde håpet den gammle kunne holde en måned eller 2 med det nye systemet.

Kommer uansett til å kjøpe inten cpu og nvidia skjermkort. Kjøper 1 gb minne nå, og så hiver jeg inn en til litt senere.

Jeg er vel mest usikker på om jeg skal ha D940 eller D930. Det er 400 kr i forskjell på dem. Er ikke sikker på hk heller, men jeg på ha mer en 1 ide kontakt da jeg skal bruke mine 2 ide disker og ide dvd brenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...