anono1123 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Sitter nå med mitt nye SMCVPCI-g tråfløst kort, som er koblet til OfficeConnect Wireless 11g. Jeg har god kontakt med ruter, 80% signal. Men jeg kommer ikke på net, vil ikke gi meg IP. Og ja, har rett key. Har tillat pc en min til å koble til via ruteren. Har prød å restarte maskinen, gir meg ennå ikke IP, hva er feil? "Henter nettverksadresse" "denne tilkoblingen har begrenset tilgang" osv. Endret 11. mai 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
nifty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Sitter nå med mitt nye SMCVPCI-g tråfløst kort, som er koblet til OfficeConnect Wireless 11g. Jeg har god kontakt med ruter, 80% signal. Men jeg kommer ikke på net, vil ikke gi meg IP. Og ja, har rett key. Har tillat pc en min til å koble til via ruteren. Har prød å restarte maskinen, gir meg ennå ikke IP, hva er feil? "Henter nettverksadresse" "denne tilkoblingen har begrenset tilgang" osv. 6084807[/snapback] Dersom du forsøker å sette statisk ip, vil du kunne sjekke om nøkkelen er rett. Du sier du har tastet rett nøkkel , men det synes ikke noe sted om du har tastet feil nøkkel, bortsett fra at ikke du får noen datatrafikk med basen. Ergo, setter du statisk ip, som ligger i rett range som basen din deler ut, OG får kontakt med internett da, har du rett nøkkel. Dersom du IKKE har nett-tilgang med statisk IP, er jeg rimelig sikker på at du har et problem ned nøkkelen din . _nifty_ Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Flaut.... Hadde valgt key 2 på ruter, å key 1 på kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå