Πεισιθάνατος Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Dette hadde vært kjekt å få tak i. Jeg har søkt på alt jeg kommer på, men jeg har likevel ikke funnet noen gode bilder av Dantes avstraffelser. Hva jeg har funnet til nå: - Et akseptabelt bilde av de som blir funnet i Infernos forgård, som ikke kan tre inn i Inferno - de nøytrale / fånyttige, som blir stukket, bitt og spist av insekter - Et greit bilde av de som blir funnet i åttende sirkel, tredje grøft - de bedragerne som har begått simoni, som er begravet med hodene nedover og med brennende fotsåler Begge disse kunne med fordel vært bedre. Kom gjerne med noen gode bilder til disse avstraffelsene og. Hva jeg trenger: - Et akseptabelt (eller bedre) bilde av de som blir funnet i andre sirkel - de vellystige, som holdes fra hverandre av en storm så de aldri kan berøre hverandre igjen - Et akseptabelt (eller bedre) bilde av de som blir funnet i åttende sirkel, niende grøft - de bedragerne som har sådd splid, som blir fysisk delt opp - Et akseptabelt (eller bedre) bilde av de som blir funnet i niende sirkel - de forræderne som forrådte sitt land / folk, som er frosset ned i en innsjø opp til nakken Jeg tar med glede imot bilder av disse avstraffelsene. Jeg har lett og lett, men finner ikke noen bilder som er gode nok. Min definisjon på gode nok er at det skal være lett å se avstraffelsene på bildene. Om noen har fine bilder, tas de imot med takk. Edit: Det gikk litt fort i svingene. Endret 11. mai 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Om det ikkje hastar kan du alltids leige filmen og knipse litt sjølv. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Hva er tittel og utgivelsesår på filmen du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå