Iceman22 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei, trenger litt hjelp å velge ett bra tv kort. Det skal være ett som er bra som skal være under 1000kr. Hvilke kort anbefaller dere? Skal bruke den for å ta opp tv programer og se på tv kanaler osv... Vil helst att det skal være komplett siden jeg får tilbud derifra. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du kommer sikkert til å få tips om Hauppauge kort. Disse kjenner jeg ikke noe særlig til, derimot kan jeg anbefale kort basert på Theater 550 Pro brikken fra ATI. For eksempel PCI-kortet fra Sapphire eller PCIe-kortet fra PowerColor Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Begge ser finne utt de, men den med pci express 1x, passer det til mitt hovedkort ? ( Asus A8N Sli Deluxe ) Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tror det kortet har PCIe 1x port mellom skjermkortslottene, det er en bitteliten hvit port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå