yaesu Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Hei på dere. Jeg har plutselig idag fått ett problem med winxp her. Jeg finner ikke hibernate når jeg vil slå av maskinen min. den var der i går. Kan noen hjelpe meg så takker jeg på forhånd. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 på shut down menyen hold inne shift, så vil det stå hibernate der standby vanligvis står Lenke til kommentar
Gega Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 On 2001-12-08 16:13, yaesu skrev: Hei på dere. Jeg har plutselig idag fått ett problem med winxp her. Jeg finner ikke hibernate når jeg vil slå av maskinen min. den var der i går. Kan noen hjelpe meg så takker jeg på forhånd. høyreklikk på desktopen..properties/screensaver/power/Hibernate.. sett haken på så skal det virke.. Lykke til Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Tips: i power options, advanced, velg Hibernate under "when i press my powerbutton" da er det bare å trykke på av knappen på pc'en så hibernater den... (hibernate er dritpraktisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå