Sigmund_Freud Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Strålende. Har brukt java-programmet på ferier i flere år, og et Symbian-program skal selvfølgelig prøves ut. Endret 7. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 skjønner ikke at det tillates med slik blatant spam i en tråd, forkastelig. uansett, det jeg egentlig kom for å si: for the record (siden jeg spurte et eller annet sted for en stund siden): om man installerer programmer på minnekortet, bytter minnekort, og kopierer hele innhodlet (inkl skjulte mapper og filer) til det nye minnekortet så fungerer det fint. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 for the record (siden jeg spurte et eller annet sted for en stund siden): om man installerer programmer på minnekortet, bytter minnekort, og kopierer hele innhodlet (inkl skjulte mapper og filer) til det nye minnekortet så fungerer det fint.For meg har ikke problemer med programmer installert på minnekortet oppstått når jeg bytter minnekort, men når telefonen formateres. Jeg er usikker på hvorfor. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Programnavn: vNes Kort beskrivelse: NES-emulator til S60v3 som du kan spille gode gamle Nintendospill på. Fungerer fint på min N82. For å legge inn spill bare lastet jeg ned NES-ROMS (.nes-filer) og la de i vNes mappen på minnekortet. Fungerer som bare det. På hjemmesiden deres finner man også vSnes, som er en SNES-emulator (Supernintendo). Pris: 56,81 NOK Hjemmeside: vampent.com Endret 17. august 2008 av Sjulimann Lenke til kommentar
friheim Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har lastet med og installert Large Time Screensaver på Nokia N82, men hvor på mobilen blir den lagt. Jeg har prøvd å installere både til minnekort og telefonminne, men jeg finner den ikke igjen uten Strømsparer. Er det noen som kan hjelpe? MVH friheim Lenke til kommentar
Martin Bergvill Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg leter et alternativ til SMS Scheduler(gjerne gratis), har googlet litt rundt men finner bare timed sms av andre utgaver. Noen gode forslag ? :!: Hei Du kan titte på denne http://www.killermobile.com/newsite/mobile...application.htm Den er riktignok ikke på markedet ennå. Men jeg har betatestet en versjon og det ser lovende ut. Har ikke helt skjønt hvorfor det kan være greit å sende sms la oss si klokken 3 på natta automatisk. Kommer i løpet av september vil jeg tro. Edit: Okey mulig jeg har misforstått. Forskjellen på timed sms og scheduler? Killermobile saken er vel en timed sms sak Mvh Endret 28. august 2008 av Marber Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva gjør jeg når det står at sertifikatet på programmet er utgått? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Still datoen tilbake med 1 år, og prøv igjen! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 @tommy_sn: Hva med å lese første post? Sertifikatet utgåttNoen installasjonsfiler gir en feilmeldingen om at sertifikatet er utgått. Problemet løses enkelt ved å sette datoen på telefonen feks ett år tilbake før du starter installsjonensfilen. Når programmet er installert er det bare å rette på datoen. Fint om flere ser det står i første post om at dette er en tråd for anbefalinger, ikke spørsmål/program-ønsker. Til det har vi en egen søstertråd: Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3). Poenget med dette er at de som leter etter anbefalinger skal slippe å lese igjennom side opp og side ned med spørsmål og svar. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 MyPhone http://www.softwaremarket.nokia.com/?actio...=HAPPYTUESDAY08 Ikke fordi jeg vil "nedgradere" min N82 til en iphone(fri og bevare),men dette gir mulighet for raske snarveier til det meste i telefonen. også mulig å legge til egne programmer:http://blog.immmooo.com:80/myphone-201-key-points-tutorial.html Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Om det er noen som vet om nokia vill få flere ting på "last ned!" eller "download!" som det heter på engelsk. Nå som appstore og android marked har kommet så burde nokia seriøst få fingen ut av romperingen og gjør noe...... Det er jo så og si nesten ingenting på den jo. Lenke til kommentar
Martin Bergvill Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Om det er noen som vet om nokia vill få flere ting på "last ned!" eller "download!" som det heter på engelsk.Nå som appstore og android marked har kommet så burde nokia seriøst få fingen ut av romperingen og gjør noe...... Det er jo så og si nesten ingenting på den jo. Hei Det er jo smokke fullt av S60v3 ting ute på nettet. Det er ikke en ting som jeg ikke får tak i. Riktignok ikke fra Nokia selv. Men det er fra massevis av andre. Edit:Rettet en skrivefeil. Mvh Endret 27. september 2008 av Marber Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ja vet det, men det burde jo være bedre tilgjengelig for folk. Og de fleste koster penger og er ikke særlig bra, selvfølgelig er det mange kjempegode men alikevell. Hvis de utnytter den portalen de har tilgjengelig så tror jeg det vill bli bedre med tanke på at det vill være lettere og finne, gi ut osv osv. Forresten det var en artikkel om denne app'en i amobil.no http://www.aikonlab.com/ den skulle komme ut om noen timer men det har gått to uker nå, noen som vet noe mer om den? Den ser dritkul ut Lenke til kommentar
tli Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Programnavn: MobBibel Kort beskrivelse: Les Bibelen, slå opp vers eller søk med fritekst. Du kan understreke vers og finne sentrale temaer ut fra forhåndsdefinert liste. Finnes både på bokmål, nynorsk og engelsk. Ulike oversettelser tilgengelige. For nyere oversettelser kun det nye testamentet. For eldre oversettelser får du hele bibelen. Pris: Gratis Hjemmeside: http://www.sigvesaker.no/ Edit: Så etterpå at det gjerne var meningen å kun ha symbianbaserte programmer i denne tråden. Dette er vel basert på Java. Endret 6. desember 2008 av tli Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Vil noen av programmene fungere med Motorola Rizr z8? Den bruker SymbianOS 9.2 / UIQ v3.1 Endret 9. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Vil noen av programmene fungere med Motorola Rizr z8? Den bruker SymbianOS 9.2 / UIQ v3.1Nei. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne programmer som fungerer med den? Leste i førsteposten at programmene skulle fungere med Symbian 9.x, men z8'en sto ikke der så jeg begynte å lure. Lenke til kommentar
AnCaspar Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har gått til anskaffelse av Call Recorder 3.0.1 fra Symbiangear nå. Vet ikke om dette er riktig tråd for dette eller om det er en spørsmålstråd for dette. Jeg sliter litt med å få dette til å fungere. Har en Nokia N82. For det første klarer jeg ikke å få Hotkey-funksjonen til å fungere, dessuten piper den voldsomt i det andre røret når jeg aktiverer den manuelt. Står at man kan endre dette ved å endre lydkvalitet, men jeg finner ikke denne muligheten. Noen som er i besittelse av samme program som kan komme med hjelp? Endret 29. desember 2008 av AnCaspar Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Her er noen temaer: http://www.s60.com/life/application/displa...tions.do?type=5 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Prøver å installere Opera Mini på min E51, men får den sertifikatfeilen sjølv om eg endret prog.vareinstallering til "alle" og sertif.sjekk til av. Ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå