ksvens1 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noe nytt på denne fronten eks til min N80?? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Vær også klar over at ikke alle programmer skrevet for S60 vil fungere på S60-telefoner fra andre produsenter enn Nokia. Dette kan skyldes hardwareforskjeller, men det er jeg ikke sikker på.I Amobils test av LG KS10 skriver Amobil at ikke alle S60v3-programmer vil fungere på KS10. Vet noen med sikkerhet hvorfor? Selv har jeg en S60-telefon fra Nokia og har derfor ikke mulighet til å teste det ut i praksis. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Finnes det noen alternativ til real player på en Nokia n73? Hvilke formater som støttes er ikke så viktig, men savner sårt en form for spole-funkjon. Er irriterende om du f.eks ser en halv episode av et eller annen, så når du skal se ferdig, må du begynne helt fra begynnelsen igjen. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Finnes det noen alternativ til real player på en Nokia n73?Hvilke formater som støttes er ikke så viktig, men savner sårt en form for spole-funkjon. Er irriterende om du f.eks ser en halv episode av et eller annen, så når du skal se ferdig, må du begynne helt fra begynnelsen igjen. Det finnes flere alternativer til real player, men for ordens skyld: Du kan spole i real player også. Bare hold inne >> knappen. Alternativer er: DivX for Symbian, LonelyCat, SmartMovie. De er alle nevt i denen tråden hvis du søker litt. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Finnes det noen alternativ til real player på en Nokia n73?Hvilke formater som støttes er ikke så viktig, men savner sårt en form for spole-funkjon. Er irriterende om du f.eks ser en halv episode av et eller annen, så når du skal se ferdig, må du begynne helt fra begynnelsen igjen. Det finnes flere alternativer til real player, men for ordens skyld: Du kan spole i real player også. Bare hold inne >> knappen. Alternativer er: DivX for Symbian, LonelyCat, SmartMovie. De er alle nevt i denen tråden hvis du søker litt. Så du mener joysticken?? Har ikke klart dette til nå selv, men kanskje det bare har med tålmodigheten å gjør.. Uansett takk for tips. Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) MgMaps (java-basert) Navigerings/Kart program med offline støtte, gps-støtte og søk etter steder (google) Pris: Gratis, men om man ikke laster ned kart for byen først kan det koste litt i gprs-trafikk. Produktside: http://www.mgmaps.com/ Fungerer spesielt fra på symbian-telefoner som har "litt stor skjerm". Endret 5. november 2007 av twhoffma Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Psiloc irRemote (Symbian S60 3rd) IR fjernkontrol til TV, CD osv til mobilen. Pris: 29 Euro, men Trial versjon kan lastes ned. Produktside: http://shop.psiloc.com/en/Application,262308,Psiloc+irRemote Les mer: N80 Fantomet Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noe nytt på denne fronten eks til min N80?? Hva med en IR fjernkontroll til mobilen? Les mer Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hei. noen som kan gi meg linken til der angående å kunne endre på operatørlogo til n95. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Operatørlogo Series60 3rd edition! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Noen som vet hvor man kan finne "White Pearl" themet? Finner ikke igjen originalen på PC-en etter at jeg oppdaterte fw på min N95 (Mulig det også heter "Pearl White"... edit: Fant det her, dersom noen vil teste: white pearl Endret 26. november 2007 av insolvent Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 RebootEt trykk på ikonet, og telefonen restarter. Aldri vært enklere å frigjøre RAM ! Pris: Gratis, men må signeres. Produktside Tilleggsopplysninger: Guide for hvordan signere programmer, finnes bl.a. her. hei. noen som har denne filen ? er ikke lengre å laste ned på produktsiden Lenke til kommentar
DTS Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Linken er oppdatert i tråden tvilling81! Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Linken er oppdatert i tråden tvilling81! kommer ikke inn. fordi de sier filen ikke lengre er på den siden. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du bruker linken i originalpost datert 31/05-07 da? Jeg har ikke trøbbel med denne, hverken v.b.a. IE eller Firefox... Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du bruker linken i originalpost datert 31/05-07 da? Jeg har ikke trøbbel med denne, hverken v.b.a. IE eller Firefox... ja har gjort det. har du den? muligheter å legge det her på forumet så jeg kan laste det ned ? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Får feilmelding når jeg prøver å laste opp filen dessverre... Prøv å gå via linken i denne siden da. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvordan får jeg signert ting når jeg ikke har tilgang til symbiansigned.com? får nemlig ikke registrert meg der siden de ikke tar gmail kontoer osv.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Da blir eneste utvei å få noen andre til å signere programmer for deg. Enten det, eller at du får opprettet deg en "skikkelig" m@iladresse til noen kjente. Vet det allerede er opprettet en par "request"-tråder ang. dette emnet i dette forumet... Lenke til kommentar
lin22 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 noen som vet av et program som gjør det mulig å få passord når man fjerner tastelås? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå