cyclo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har testet 6 forskjellige strekkodelserere for kameramobiler. Skal skrive en "review" om hver. Først ute er testvinneren. Les mer om den her. Til de av dere som har postet angående nokia barcode reader anbefaler jeg virkelig å teste ut dette programmet i stedet. Det er så uendelig mye bedre enn nokia barcode reader. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) EHandysoft ThreadSMS Dette programmet lar deg lese/skrive/svare SMS via et MSN-GUI. D.v.s. at smiley's er støttet i SMS på Series60 nå... I tillegg støtter programmet sending av FlashSMS (rettelse: CoolSMS må innstalleres for denne muligheten)... Pris: ca. Kr. 90,- Produktside Endret 28. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
cosw Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 EHandysoft ThreadSMSDette programmet lar deg lese/skrive/svare SMS via et MSN-GUI. D.v.s. at smiley's er støttet i SMS på Series60 nå... I tillegg støtter programmet sending av FlashSMS... Pris: ca. Kr. 90,- Produktside 8443043[/snapback] Er ikke noen nedlastingslink på siden? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jo. Øverst oppe er det en link til Ehandysoft (som har utviklet programmet) Lenke til kommentar
cosw Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jo. Øverst oppe er det en link til Ehandysoft (som har utviklet programmet) 8444403[/snapback] Ja det er der det ikke er noen link, eller må man kjøpe ? er det ikke noe demo? Eller er coolsms demoversjon? Det står ikke at den er til s60 3rd Edit: cool sms fungerer ikke på 3rd Endret 22. april 2007 av cosw Lenke til kommentar
DTS Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Ja det er der det ikke er noen link, eller må man kjøpe ? er det ikke noe demo?Eller er coolsms demoversjon? Det står ikke at den er til s60 3rd Edit: cool sms fungerer ikke på 3rd 8444422[/snapback] Demo/trial-nedlastningslinken har falt ut ja ser jeg... CoolSMS fungerer på 3rd edition, for kjører dette programmet selv på min N73... Dette kan kjøres alene, eller sammen med ThreadSMS. CoolSMS er prog. for sending av FlashSMS da, og har ingenting med smileys via SMS å gjøre. Endret 23. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jodix Free iPod Video Converter* Kort beskrivelse: Dette er egentlig ikke noe program for Symbian telefoner, men jeg syntes allikevel det er veldig praktisk. Det konverterer .avi filer og andre videofiler til .mp4 filer, som Real Player i telefonen støtter. Det bruker lite CPU, er relativt raskt og komprimerer godt. Selv bruker jeg 256 Kbps video bitrate og 96 eller 128 Kbps lyd. Da blir en normal 45 minutters episode av Lost, etc. ca. 100 Mb Pris: Gratis Hjemmeside: http://www.ipod-video-converter.org/ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 SoonR er det mest geniale programmet jeg har hatt om hender noen gang! 8413159[/snapback] SoonR er ikke et (Symbian-)program, men en AJAX-applikasjon. Det med genialt kunne derimot ikke være mer riktig. Jeg har testet 6 forskjellige strekkodelserere for kameramobiler. Skal skrive en "review" om hver. Først ute er testvinneren. Les mer om den her.8437812[/snapback] Ellers må jeg si jeg ikke helt skjønner hvorfor alle snakker så løst og ufast når første post forklarer veldig enkelt hva slags tråd dette er. Feks er dette ikke en tråd hvor man kan spørre etter anbefalinger, men kun for å anbefale programmer du allerede kjenner til og tror andre brukere ønsker å bli tipset om. Grunnen er enkelt den at tråden blir mer oversiktlig og bedre å bruke enn om man må bla forbi mas om programmer fra andre som leter etter dit og datt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har laget et lite strekkodespill for å få gang i bruken av strekkodelesere på mobil. Les mer i den offisielle tråden her, eller gå til spillet http://strekkodespillet.gsmblog.net Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet at mange er intressert i Messenger til Symbian. Den er nå kommet i V2.0. Se denne tråden.. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Nokia Theme Creator Dette er Nokia's egen Theme Creator for PC. Pris: Gratis, men krever registrering. Produktside Astod's Nokia DIY Theme Creator Dette er en nettbasert Theme Creator. Pris: Gratis. Produktside Endret 18. mai 2007 av N73_user Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Astod's Nokia DIY Theme CreatorDette er en nettbasert Theme Creator. Produktside 8637790[/snapback] Koster $$ Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Webgate Advanced Call Manager Telefonsvarer som erstatter mobilsvar. Pris: 19,99$ Produktside Mobisophy Phonepilot Telefonsvarer dette også. Pris: 19,95$ Produktside Mobisophy Interactive Voice Call Master Telefonsvarer med litt mer avanserte funksjoner enn de 2 førstnevnte. Pris: 29,95$ Produktside Endret 18. mai 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Programnavn:LiteFeedsEn RSS leser for din mobil med støtte for epost og blogg. Pris:Gratis? Produktside (Krever registrering) Lar seg ikke installere på N95. AKIRA Lenke til kommentar
TheHomeBoy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Programnavn:ControlFreak 2 (S60v2 only)* Kort beskrivelse: Program som lar deg kontrollere Winamp via Bluetooth. Lete igjennom hele biblioteket uten å være borti PC'en. Pris: Gratis Hjemmeside: http://www.mtvoid.com/ ---- (edit) Ahh... Beklager. Fattet ikke at det var kun de som støtter S60v3 som skulle hives inn her. Endret 19. mai 2007 av TheHomeBoy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ein god del innlegg er flytta til Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)-tråden. Vennligst les førstepost for kva ein skal poste her inne. Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har prøvd 2 stk værprogrammer, både den gratis Mobil Weather og betal programmet Handy Weather. Har avinstallert gratis programmet og kjøpt Handy Weather. Min personlige erfaring var et bedre program med flere steder, Norsk språk og 5 dagers "forecast" som forsvarer kostnaden på US $14.95 (Ca NOK 100.-) pr. år. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Reboot Et trykk på ikonet, og telefonen restarter. Aldri vært enklere å frigjøre RAM ! Pris: Gratis, men må signeres. Nedlasningslink Tilleggsopplysninger: Guide for hvordan signere programmer, finnes bl.a. her. Endret 8. desember 2007 av DTS Lenke til kommentar
seimern Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Yahoo Go! Noen som har erfaring med Yahoo Go? Har prøvd å installere det på min Nokia N95, men det feiler i oppstarten. Noen som har fått det til å fungere skikkelig? Noen spesielle tips & hint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå