-=Petter=- Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei Jeg lurer på om det er enkelt og koble sammen flere skjermer, slik gjerne store firmaer for eksempel gjør, i steden for prjektor. Man må jo da selvfølgelig ta dem ut av ramme slik at man ikke får slike store kanter rundt hver skjerm. Og da kommer spørsmålet, noen som har vært borti dette? Er det dyrt? Er det mulig for normale folk i det hele tatt? Mvh Petter Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva mener du? to skjermer? flere? dataskjerm eller tvskjerm? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dersom du snakkar om ein skjerm ala den i biletet, så ja, det er dyrt. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 snakker om data skjermer ja, men slik at dem er koblet slik at jeg kan vise samme bilde på alle slik at det da blir veldig stort, og slik at jeg kan splitte det opp og da ser mange bilder på hver enkelt dataskjerm Lenke til kommentar
kolas Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Noen som har peiling på hvoran koble to skjermer på en pc? Har ett nvidia kort og ett onboard. På nvidia kortet er det jo to skjerm utganger.. Hvor dan gjør man dette? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 fon one folk... to skjermer gir ikke et helt bilde... er det mulig... våkne da folk... linke sammen flere skjermer vet dere... har kanskje ikke vært borti det her... men da så... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Grunnen til laber respons er muligens at det er en sticky på toppen som beskriver dualhead / bruk av to skjermer omtrent så godt som det kan. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hei Jeg lurer på om det er enkelt og koble sammen flere skjermer, slik gjerne store firmaer for eksempel gjør, i steden for prjektor. Man må jo da selvfølgelig ta dem ut av ramme slik at man ikke får slike store kanter rundt hver skjerm. Og da kommer spørsmålet, noen som har vært borti dette? Er det dyrt? Er det mulig for normale folk i det hele tatt? Mvh Petter 6084171[/snapback] heizan! her har du en morsjom liten sak http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318698 sån blir det seanes ut: http://www.firingsquad.com/media/article_image.asp/1812/15 eller denna saken her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300403 Endret 18. mai 2006 av just_me Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Selv har jeg Matrox Parhelia. på det kan en koble opp inntill 3 skjermer. det er den beste innvesteringen jeg har gjort noen gang.. sitter med det skjermkortet og 3 stk 19" flatskjermer.. deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå