dot_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvordan oppbevarer/stiller dere ut CDene deres? Jeg har lenge satt dem rekkevis på en hyllevegg, men har nylig "bestemt" meg for at dette er upraktisk og at platene nesten bare samler støv - CDene blir simpelthen helt glemt bort. Det jeg ønsker er tips til hvordan jeg kan fremheve samlingen: gjøre den mer synlig, tilgjengelig og attraktiv for meg og mine nærmeste. Illustrer gjerne med bilder.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har dem rekkevis på en hyllevegg. Funker som faen og jeg glemmer de ikke bort Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Når de ligger på rekke langs veggen legger du ikke merke til de ?. Har ikke det problemet selv, men en løsning kunne jo vært å få oppbevart de slik at du så fronten av coveret, noe som helt sikkert vil vekke oppmerksomheten din. Men dette vil jo ta mye større plass, i hverfall om du har en stor platesamling. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg er litt stygg mot de beste platene. Ligger alltid strødd rundt pga at jeg bruker de i forskjellige spillere....og en liten dose latskap. Men står som regel på rekke og rad. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Samlingen står alfabetisk plassert i Benno cd-søyler fra Ikea. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Står alfabetisk plassert på en hylle Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Samlingen står alfabetisk plassert i Benno cd-søyler fra Ikea. 6090261[/snapback] Ditto Band/artist sorteres alfabetisk og de forskjellige albumene står kronologisk. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Samlingen står alfabetisk plassert i Benno cd-søyler fra Ikea. 6090261[/snapback] Ditto Band/artist sorteres alfabetisk og de forskjellige albumene står kronologisk. 6090544[/snapback] yup. benno sølv. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Mine ligger bare i en stabel oppå høytalere og slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå