Camron Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei! Jeg får verken tatt bilder eller filmet med mobilen slik at bildene havner på minnekortet mitt! Jeg har et 512MB minnekort til SLVR'en, men hver gang jeg tar bilde kommer denne meldingen opp: "Utilstrekkelig lagringskapasitet på enhet" Hva har jeg gjort galt? Takk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Et spørsmål til, går det ann å bruke mp3 som ringetone? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Du må flytte MP3 tonen til Telefonminnet. DA kan du velge den som ringetone. Bildet må du sikkert legge til Minnekortet når du tar bilder Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Du må flytte MP3 tonen til Telefonminnet. DA kan du velge den som ringetone. Bildet må du sikkert legge til Minnekortet når du tar bilder 6087781[/snapback] Må jeg ta bildet slik at det havner i telefonminnet, for så å flytte det over til minnekortet? Det var dumt... Lenke til kommentar
9khil Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Pleier å stå hvor mange bilder du har plass til når du har kamerafunksjonen skrudd på.. Skru på kameraet, gå inn på menyen til kameraet og trykk på Minnekort (Hvis det står telefonminne i menyen, så er minnekort allerede valgt) Jeg har 999 bilder ledig står det.. Prøvd å formatere minnekortet via telefonen? (tror det går) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Jepp, prøvde å formatere, nå er alt i orden! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå