Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Faller av nett

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått et problem med at jeg tidvis faller av nett når jeg har vært på en stund. Jeg har nettopp begynt å bruker ny nettleser opera 9(beta) og har merket meg at noen ganger kobler nettet ut når jeg åpner opera. Lurer derfor på om det kan ha noe med nettleseren å gjøre. Har hatt kontakt med telenor kundeservice, og de sier nettilkoblingen min er i orden fra deres side..Alt fungerer fint etter restarting av maskinen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har tele 2, som har vært litt ustabit i det siste.

men har du prøvd internet explorer og sett om det funker med det?

sitter med opera (ikke beta) og det faller av nett, men det gjør det hos mange andre som har tele 2 uten opera også, så det kan være telenor, eller linjen din.

håper dette hjelper-

off-topic: hvordan er 9 verjonen?

Lenke til kommentar
jeg har tele 2, som har vært litt ustabit i det siste.

men har du prøvd internet explorer og sett om det funker med det?

sitter med opera (ikke beta) og det faller av nett, men det gjør det hos mange andre som har tele 2 uten opera også, så det kan være telenor, eller linjen din.

håper dette hjelper-

off-topic: hvordan er 9 verjonen?

6084442[/snapback]

Skal prøve med Ie en stund og se..Dessuten virker det som at så lenge opera ligger oppe hele tiden,og ikke blir åpnet og lukket flere ganger, funker alt bra.

Har ikke prøvd opera før,men i forhold til Ie,et STOOORT SMIIIL!! :D

Lenke til kommentar
Nettilkoblingen vet like mye om hva som sendes over linja (HTTP (Opera), SMTP osv) som en lastebilsjåfør vet hva som er i lasterommet.

6084603[/snapback]

Nettilkoblingen, da mener du de på kundeservicen? I såfall tviler jeg ikke på deg...Men men..derfor jeg skriver her ihvertfall. Kanskje jeg finner ut av problemet

Lenke til kommentar
Hei ! Har rota litt med opera9 beta og har også trøbbel med ustabilitet  , sitter til vanlig på opera 8.53 eller 54 ... og disse fungerer mye mer stabilt . tror de trenger litt lenger tid på å fikse endel bugs i verson 9 enda .

:!:

6085528[/snapback]

Jess.. Varierer litt mellom Ie og opera'n nå,så lenge jeg ikke åpner og lukker opera så mange ganger virker det som om det funker bra. Takk for tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...