PsykoRage Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Finnes det et gratis program som vrenger lyd? F.eks. at en damestemme blir vrengt til en mannestemme osv... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 hva har dette med spill å gjøre? men on topic, tviler på at de egenltig er mulig, å vrenge en damestemme til mannestemme Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 hva har dette med spill å gjøre? men on topic, tviler på at de egenltig er mulig, å vrenge en damestemme til mannestemme 6083972[/snapback] Har hatt et prog som gjorde det før, men har glemt hva det het. Admin kan bare flytte til en bedre plass, jeg fant ikke et sted der jeg kunne spørre om musikk. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kultur katogorien.... der ligger musikk forumet. Jeg leter etter det samme som deg, en program som kan vrenge en stemme. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Kultur katogorien.... der ligger musikk forumet. 6084126[/snapback] Ok da vet jeg det til senere Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kultur katogorien.... der ligger musikk forumet. Jeg leter etter det samme som deg, en program som kan vrenge en stemme. 6084126[/snapback] muiskk? vi har et forum for programmvare også Men blir ikkje denne mannlige stemmen utrolg dårlig når den er vrengt? noe lignende microsoft sam Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 jeg leter også etter et sånt prog. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Kultur katogorien.... der ligger musikk forumet. Jeg leter etter det samme som deg, en program som kan vrenge en stemme. 6084126[/snapback] muiskk? vi har et forum for programmvare også Men blir ikkje denne mannlige stemmen utrolg dårlig når den er vrengt? noe lignende microsoft sam 6084310[/snapback] Lyden blir ikke dårlig, den blir bare mørkere. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 søk på "voice masking program" på Google! da finner man masse rart, men hvis noen finner noe bra gratis prog. så si ifra om det... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Bruk en vocoder. 6086609[/snapback] Hvis du forklarer hva en vocoder gjør, hvordan man bruker den og hvor man skaffer, så blir alt så mye lettere. Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis du bruker Winamp er kanskje denne pluginen interessant. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Teknologien heter "Pitch Shift". Bl.a. er dette med i software om du har Soundblaster-kort m/eax kontroll-panel, har i allefall hatt dette både på SB Live!, SB Audigy 2, og SB X-Fi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Posten er feilpostet. Den ble flyttet til Musikkskaping som dekker: Diskuter komponering, musikkproduksjon, hardware, software og andre ting som relateres til de kreative eller tekniske sidene ved musikkskaping. Videre riving av kjeft kan gjøres til meg personlig eller ta det via PM folkens og IKKE i denne threaden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå