Sponis Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 http://www.gamespot.com/e3/e3videos.html Er øverst på lista der nå. Meget interesant video hvor de forklarer hvordan wiimoten fungerer i FPS, og vi får se masse ingame fra MP 3. Synes også grafkken var lekker! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Anbefaler alle som klager over at de må "veive med armene" for å spille wii å se denne filmen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det motbeviser de som klager på Red Steel og dårlig grafikk, for dette så ubeskrivelig fett ut Dette avgjør jo nesten saken om jeg skal ha Wii eller ikke! Samus er verdens kuleste kvinnfolk! Og for å få leddproblemer eller muskelspasmer av dette må du sitte å sykle på ergometersykkel eller noe lignende. Fyren beveger nesten ikke kontrolleren engang! Usannsynlig vilt! Wiiiii! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Dette er vel en av de mest etterlengtete titlene for min del. Når det gjelder Wii, har jeg en så lang liste over spill jeg skal ha at jeg må rane en bank for å få råd til alle! edit: her er så og si hele demoen. Fy søren hvor bra kampen mot Ridley er! http://www.gamevideos.com/video/id/3718 Endret 12. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Oioi... Han klarte den akkurat. XD Får ikke sett den øverste filmen btw. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ser ikke kontrollen litt knotete ut? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Ser ikke kontrollen litt knotete ut? 6095142[/snapback] Syns ting ser mer levende ut jeg med den kontrollen. Men Metroid Prime Corruption skal ha en ekspertmodus på kontrollen som er mye bedre og mer sensitiv enn hva som er vist her. Etter at jeg har sett filmer på andre konsoller etter Wii, så virker alt så statisk. Litt merkelig Endret 13. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå