Martin-sama Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har en advanced scart-kabel til 360, bruker den til å få optisk lyd på mine splitter nye Logitech Z-5500. Men min projektor som jeg spiler på, har ikke scart. Finnes en en slags scart input spm gjør om scarten til en gul, rød og hvit? Altså en plugg man setter på scart kabelen, og får de tre kablene istedenfor? Eller finnes det en annen kabel jeg burde bruke? Håper dere skjønner hva jeg mener! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du skriver ikke hva slags projektor du har, men det vil være en bedre løsning å kjøpe en komponentkabel til 360-en. Kompositt (den gule) er den dårligste løsningen, og altså ikke å anbefale. For øvrig har ikke dette noe med Lydkort og PC-høyttalere å gjøre, flyttes til video. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Ok, tenkte ikke på at det ikke hadde noe med Lyd å gjøre, sorry.. Så kjøpe komponent kabel altså? Jeg har en Epson EMP-SIL. Den har ikke HD oppløsning eller noe, men har komponent kabelen optisk lydutgang? Og kan man bruke komponenten på vanlige TV'er også? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 I følge denne linken har den originale komponentkabelen optisk utgang. Jeg vet ikke hva slags signaler projektoren din støtter, men jeg regner med at 480p (hvis Xboxen støtter det) eller 720p vil gi et bra resultat. Du kan bruke komponent på TV-en hvis den har komponentinngang, noe som ikke er vanlig på CRT-TV-er. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Har nemlig en god 12 år gammel Nokia, ikke akkurat LCD tv, 20" CRT.. XBOX støtter både 480p og 720p, men som jeg sa, maks oppløsning på min projektor er bare 800 x 600. Og den har kun gul video ingang, S-video, VGA input sånn som man jeg har på PC-skjermen. Noen aning om den originale komponent kabelen vil fungere? MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Slik omformer som du spør om fåes kjøpt på Biltema for ca 25kr Bare gå i butikken og si hva du skal ha. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Slik omformer som du spør om fåes kjøpt på Biltema for ca 25kr Bare gå i butikken og si hva du skal ha. 6084035[/snapback] Får man det på Clas Ohlson også eller? Vet ikke hvor Biltema er i nærheten her.. Takker mye for svar! MVH Martin-sama Endret 11. mai 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Og den har kun gul video ingang, S-video, VGA input sånn som man jeg har på PC-skjermen. Noen aning om den originale komponent kabelen vil fungere? 6084019[/snapback] Ok, jeg så på denne siden, der står det at den har komponent. Hvis den ikke har det, men VGA, kan du kjøpe en VGA-kabel i stedet, det vil også gi et bra resultat. Denne kan heller ikke brukes på din vanlige CRT. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Og den har kun gul video ingang, S-video, VGA input sånn som man jeg har på PC-skjermen. Noen aning om den originale komponent kabelen vil fungere? 6084019[/snapback] Ok, jeg så på denne siden, der står det at den har komponent. Hvis den ikke har det, men VGA, kan du kjøpe en VGA-kabel i stedet, det vil også gi et bra resultat. Denne kan heller ikke brukes på din vanlige CRT. 6084052[/snapback] Ser ut som den ja.. Det står compoent bakpå projektoren, men den er VGA inngangen jeg bruker til Pc. Vet ikke om VGA kabelen har optisk lydutgang, men regner med det. Vet at ikke de passer til TV'en, den har bare scart! Får finne ut av dette! Men som en over her nevnte finnes det en sånn omformer som jeg spurte om, det er nok det beste tror jeg altså.. MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Her er link til søkeresultater på Biltema og Clas Ohlson, søkte på scart. Jeg vet ikke om noen fungerer, som sagt, jeg skal ha fra scart til ledninger, vanligvis er det fra ledninger til scart, men jeg skal omvendt. Biltema Clas Ohlson EDIT: Biltema lenken sender deg bare til Biltema forsiden, gikk ikke å bytte, men bare søk på scart! MVH Martin-sama Endret 11. mai 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå