xcomiii Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg hadde dette problemet med min SNES, fant etter 5 mnd ut at det skyldtes at jeg hadde brukt feil strømforsyning.... Ikke rart en går litt i surr når en har over 50 stk og alle er en eller annen slags OEM strømforsyning.... Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde dette problemet med min SNES, fant etter 5 mnd ut at det skyldtes at jeg hadde brukt feil strømforsyning.... Ikke rart en går litt i surr når en har over 50 stk og alle er en eller annen slags OEM strømforsyning.... 6130412[/snapback] Hei kamerat jeg sjekket just dette med strømkablen og det var det som var problemet , den andre jeg brukte gav strøm til SNESen min men tydligviss ikke rett. TUSEN TAKK FOR HJELPEN nå kan jeg endelig spille alle de fantastiske klassikerene som SNES har kommet TAKK !! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ah, kunne godt tenkt meg å spillt Probotector Eller Contra som det også het. Men da var man ikke en robot, men et menneske. Gode minner. 6125303[/snapback] Kult å se en med veldig god smak. Hører at 360 vil få dette også. Gleder meg. Men skal såklart også ha det på Wii når den lanseres. Et av de aller beste spillene på NES! 6128455[/snapback] jaha ? Skal Probotector komme til XBOX live arcade? Synes å huske at Namco og Konami skulle åpne spill-arkivene sine til Arcade, men var ikke sikker. Dette blir utrolig moro. Jeg selv spiller Probotector/Contra på XSNES9x på min vanlige XBox. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg hadde dette problemet med min SNES, fant etter 5 mnd ut at det skyldtes at jeg hadde brukt feil strømforsyning.... Ikke rart en går litt i surr når en har over 50 stk og alle er en eller annen slags OEM strømforsyning.... 6130412[/snapback] Hei kamerat jeg sjekket just dette med strømkablen og det var det som var problemet , den andre jeg brukte gav strøm til SNESen min men tydligviss ikke rett. TUSEN TAKK FOR HJELPEN nå kan jeg endelig spille alle de fantastiske klassikerene som SNES har kommet TAKK !! 6131112[/snapback] ¨ Bare hyggelig Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bakpå snes maskinen er det en switch, jeg skubba den til venstre, å da funket min..! Her er min forresten hehe: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25941613 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Åh, jeg savner supernintendoen jeg brukte å låne hos onkelen min. Hadde en pose full av morsomme spill. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har veldig mange fine minner fra SNES - Zelda, Mario ++. Husker jeg pleide å låne spill av venner, det var tider! Jeg er fortsatt interessert i retrospill, og det går veldig lite tid til PC-spilling. Om jeg spiller på PC-en, er det kun MMORPG eller små nettspill jeg spiller. Vil anbefale Super Mario World til SNES, utrolig bra og vanedannende! Spiller det fortsatt, heh. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du har selv eliminert noen muligheter: 1. Det er ikke strømmen. Enheten er skrud på, indikasjonen er det røde lyset i fronten. 2. Det er ikke spillene. Siden du har vasket disse er der tydeligvis ingen feil der. Alle mine indisier sier at det er feil med kabelen fra enheten til TVen. Har selv en SNES såtende tilkoblet TVen min, og den fungerer perfekt den, men med hjemmesnekret TV kabel fra SNES til TVen. Den som fulgte med SNESen var totalt ødelagt. Mitt råd er, kjøp deg noen plugger og en ledning og mekk din egen kabel. Litt lodding og vips, du har din egen hjemmesnekra kabel. Funga kjempefint for meg Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ble ikke dette problemet løst for over et år siden da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvem i videste navn å rike bestemte seg for å bumpe en 1 års gammel tråd? Er jo spinn umulig for tiden å holde rede på hvilken tråder som faktisk trenger hjelp. Argh! Til den svimlingen som bestemte seg for å bumpe 1 års gammel tråd, stopp å praktisere svaring på 1 år gamle tråder. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg