x3ptr Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg får ikke innstalert driveren til mitt ATI Radeon 9600 pro?? Hva er galt?? Denne meldinga får jeg opp... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er ikke sikkert det hjelper, men prøv å starte maskinen, la den finne og installere skjermkortet som den finner under start (standard vga driver blir installert). For sikkerhets skyld kan du gjerne restarte maskinen igjen før du prøver å installere ATI driveren, ikke sikkert det hadde vært nødvendig. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Det funket ikke ?? noe annet som kan gjøres ? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har du installert NET.framework? Du trenger det for at CCC skal virke... Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 hvordan kjører jeg drivecleaner?? sikkert ett dumt spørsmål Lenke til kommentar
maedox Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 http://www.drivercleaner.net/professional.html Les instruksjonene "Usage for Windows 2000 and Higher" i Readme.txt før du gjør noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå