John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 http://home.online.no/~asbabra/muhaha3.jpg Til tross for sterk motstand fra fondusen så var jeg i stand til oppdraget . Jeg lå på 789 meldinger når jeg begynte, du kan selv se hva jeg ligger på nå . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg sier det igjen: grattis mra. men når du tenker over det så var jo jeg ganske bra når man tenker på at jeg sitter med isdn da... :smile: dette var utrolig gøy Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Må gjøre en annen gang også. Sitter og rister etter intens mus bruk! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det kan jeg bare si att det var kun SPAM og bare spam Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 vet, faktisk så var jeg dritkalt på høyrehånda før jeg begynte, nå er den varm og det er fakta vi kan jo ta det en gang jeg er på skola, da ligger jeg med en sånn ca 200kbsec i nedlastningshastighet fra forumet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg har noe myyye bedre her .. 2 bilder av et av SirHartge sinne søppel raid bilde 1 bilde 2 faktisk 28 på rad....!!! SirHartge er søppel kongen !! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 23:56, skrev fondus:vet, faktisk så var jeg dritkalt på høyrehånda før jeg begynte, nå er den varm og det er fakta vi kan jo ta det en gang jeg er på skola, da ligger jeg med en sånn ca 200kbsec i nedlastningshastighet fra forumet Bare synd at upsteamen fra forumet ligger på 3.4kb/s da . Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har på følelsen det kommer til å bli godt mottat i morgen da resten av den faste gjengen kommer tilbake og serveren til HW hadde det ganske tøft en periode :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Har trimme MPene litt nå ja, det kalles innkjørning . Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 00:00, skrev Kebab GUD:jeg har noe myyye bedre her .. 2 bilder av et av SirHartge sinne søppel raidbilde 1bilde 2faktisk 28 på rad....!!!SirHartge er søppel kongen !! Ble det gjort med folk aktivt jobbende imot han? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 00:01, skrev DjSlayer:Har på følelsen det kommer til å bli godt mottat i morgen da resten av den faste gjengen kommer tilbake og serveren til HW hadde det ganske tøft en periode :razz: nei, de burde takke oss for at vi bruker linjekapasiteten som hw.no sikkert betaler ganske dyrt for og holder serveren i form. dessuten så hjelper vi hw.no med å få mer for reklamene de har her når de har mange treff Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja nå blir de glade for all reklame inntekten . Tipper på at forum databasen har 1mb mindre lagringsplass . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hehe ja, og tenk på hvor mye tekst en mb ren tekst er da *grøsse med tanken på å lese 1mb ren tekst* Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Med tanke på at halvparten er "" så grøsser jeg ja. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 00:17, skrev MrA|:Med tanke på at halvparten er "" så grøsser jeg ja. nåja, fullt så ille er det ikke da, det var jo en del meldinger med fondus-kul, MrA|-teit og sånt også da :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Det liker jeg ikke! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 men det gjør jeg sannheten kom for en gang skyld frem Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Lamer Johan og vennen prøver å sette ny rekord også... Usjj, finn på noe nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg