csViRuS Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 En venn av meg har snakka med en som sier at sli er til ati og crossfire er til nvidia.... dette er jo bare noe jævla kødd! så kan dere skrive inn å si va som er sant så den idioten kan få seg en på tryne? sikkert feil sted men men........ Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 SLI=Nvidea Crossfire=ATI En av vennene mine er lei seg fordi han klarte å slette den extra rammen som han lastet ned btw... Lenke til kommentar
maskot Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 SLI = Nvidia Crossfire = ATI Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Du burde få deg en på tryne, som kommer til forumet og skriver tull som dette, og med den språkbruken. Til saken: SLI er Nvidia sin teknologi for å bruke to skjermkort på engang, sånn at ytelsen i spill blir bedre, og du kan få mer detaljer. Crossfire er Ati sin teknologi for dette, men Crossfire er mye mindre utbredt. Kilder: ATI Crossfire Nvidia SLI Endret 11. mai 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
maskot Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 SLI=NvideaCrossfire=ATI En av vennene mine er lei seg fordi han klarte å slette den extra rammen som han lastet ned btw... 6083480[/snapback] LOL Smarting han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå