IceXCool Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Går det ann å bruke Mikro ATX hovedkort i vanlig Miditower kabinett uten å måtte modifisere noe å lage nye fester? Lenke til kommentar
nercix Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har ikke sett noe Miditower der det ikke har vært mulig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er samme fester på alle atx standarder, det er bare hvor mange det er i utstrekning som er forskjellen, men mønsteret er det samme, bare flere skruer på større kort Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Flotters, var redd portene skulle stange mot kabinettveggen eller noe hehe. Lenke til kommentar
Robertarg Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Men dette betyr vell ikke at du kan bruke vanlige ATX hovedkort på Micro- ATX kabinetter. Jeg vet det ikke var det "IceXCool" lurte på, men det gjør jeg Lenke til kommentar
nercix Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Men dette betyr vell ikke at du kan bruke vanlige ATX hovedkort på Micro- ATX kabinetter. Jeg vet det ikke var det "IceXCool" lurte på, men det gjør jeg 6084364[/snapback] De er nok for små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå