Howy Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har nylig kjøpt meg en ny råfeit 48x plextorbrenner. Var helt i den andre verden når jeg satt og brente til jeg skulle brenne noe på over 700MB. No prob tenkte jeg og slengte inn MMORE 90/800MB cden. WTF!! Det viser seg at den ikke taklet denne og viste så bare at den støttet 10 min. Noen som har tips til cder (ikke no-name) på 800MB++ som funker på Plextor W4824A???? Fortvilt fordi nesten alt jeg må brenne er litt over 700 meg........ + at nå har jeg en j*vla haug med f*ckings ubruleøige cder.. ARG!! [ Denne Melding var redigert av: Howy på 2002-10-04 23:29 ] Lenke til kommentar
Mio Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Prøv med MMORE cd'r Det funker i hvertfall på min 24X Skulle da tru at det skulle virke på en 48X oxo da. MiO Lenke til kommentar
Howy Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 "No prob tenkte jeg og slengte inn MMORE 90/800MB cden. WTF!! Det viser seg at den ikke taklet denne og viste så bare at den støttet 10 min." Kremt.... ja.... HEHE Det er jo det merket som ikke funker her jo (jævla indiaprodusert dritt) Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hmm....sa han ikke akkurat at han hadde prøvd MMORE da...? :smile: Jeg er litt nysgjerrig på hva du har som er over 700MB? Hvis det er filmer så er det jo null problem å gjøre om de så de går på en 700MB plate Lenke til kommentar
Howy Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Sant at jeg kan gjøre om filmen, men det er jo ekstra slit. Har nå skifta firmware og updata Nero.... *sukk* Får vente til Plextor gir ut en nyere firmware med bedre cd-kompitablitet da Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 funker helt fint å brenne 90min på de, du må bare enable overburn, og sette grensa på 90min... det funker glætt her hos meg iallefall.. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Opplysing: Plextor 48/24/48 er oppgitt til kunne klare å brenne 94min(og vissnok noen sek.) Holder ikke det, har du et problem Overburne 90min er kjekt, skal bestille meg en slik jævel A.Z.A.P! Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 At brenneren din finner cd'en som 10 minutters cd er helt normalt. Se her for å se hvordan du skal brenne på slike cd'er (det jeg skrev). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå