Sonic^^ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei! Jeg skal snart ha me vannkjøling, men jeg stusser litt på plassen. Så derfor hadde det vert fint med litt inspirasjon fra deres midi-tower kabinetter med vannkjøling. Post i vei! Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei! Jeg skal snart ha me vannkjøling, men jeg stusser litt på plassen. Så derfor hadde det vert fint med litt inspirasjon fra deres midi-tower kabinetter med vannkjøling. Post i vei! 6083322[/snapback] Tja, jeg har sikkert forumet's minste kabinett med vannkjøling så jeg kan sikkert gi deg noen ideer. Jeg fikk ikke plass til radiator noen steder inni kabinettet. På bunnen kolliderte den med skjermkortet og på toppen med strømforsyninga. Så jeg satte den likså godt under kabinettet, festet med 8 maskinskruer som går gjennom radiator, kabinett og vifter. Alt i ett liksom. Fungerer veldig bra så langt. Du må jo se hva du får plass til ellers av ting og tang. En ting du må tenke på er at i et lite kabinett blir det mye bøy på slangene. Selv bruker jeg en glassfiberarmert PVC-slange og den er utrolig bra! Klarer bare å lage knekk hvis jeg bruker rå makt, altså. Og den kan formes, dvs at glassfiberet strekker seg og sitter i den formen du bøyer den i. Skal poste noe bilder i den store bildetråden så snart jeg får tid og anledning. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Les oddarne84 sin worklog med pelt-kjøling i lianli pc50. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takk for nyttige svar Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Les oddarne84 sin worklog med pelt-kjøling i lianli pc50. 6083980[/snapback] Den er fet! Her er mitt midi-tower, om det er av interesse EDIT: Jeg burde vel kanskje nevne at det er det kabinettet her jeg har: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134 Sammen med disse hjula: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PCVWHEEL&mcat=c423 Og i toppen der har jeg en slik: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...8SL&mcat=14s266 Endret 11. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Slik har jeg løst det. Syntes det ble ganske trangt inni.. Ser kanskje ikke så veldig estetisk ut, men det gjør jobben Det sitter også som støpt, så å flytte på PC-en er intet problem. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ikke vær redd for å bruke stikksaga, hvis det trengs Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 min innstlling er at alt skalvære inne i kassa.. ellers blir jo alt feil... her er hva jeg Jobber/jobbet med... Intel Pentium D950es @ 4.7+- 7800GTX 2x250gb hdd ++ Eheim 1250 Swiftech Appogee DD maze4 acetal "240" radiator med 4 vifter, push and pull(stille) Eh... ja det er litt trangt... Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Hvor er radiatoren? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Hvor er radiatoren? 6087688[/snapback] til høyre for psu.. okkuperer faktisk 3 5.25" plasser... hadde tatt mye mindre plass med bare 2 vifter på.. Endret 12. mai 2006 av Npvk_X Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 okkuperer faktisk 3 5.25" plasser... hadde tatt mye mindre plass med bare 2 vifter på.. 6087737[/snapback] Hadde tatt enda mindre plass hvis du hadde hatt en "slim" radiator (Jeg klarer ikke å se om du har det eller ikke ) Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå