mossing91 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg har bare kjøpt meg et billig M-ATX hk for å modde litt og lage en dritt PC. Pc'n skal hadette HK, og jeg lurer på drivere til dette Hk'et som gjør at alt funker. Fant det ikke på Asus.com, så jeg får ikke lastet ned driver derfra. Noen som vet om driver som passer/funker? Hk er altså Asus A7V-VM (socket A). Endret 11. mai 2006 av mossing91 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Det er VIA brikkesett på det hovedkortet. Du kan prøve retro driverne som ligger på VIA sin hjemmeside. Edit: Her er direktelink til driveren. Endret 12. mai 2006 av Morten K Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Det er VIA brikkesett på det hovedkortet. Du kan prøve retro driverne som ligger på VIA sin hjemmeside. Edit: Her er direktelink til driveren. 6086353[/snapback] Tusen takk, skal prøve den. Men der ligger alt av lyddriver,ethernet driver og alt? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Nei det er ikke lyd og ethernet driver,kun driver til hovedkortet. Driver til ethernet finner du hos Realtek. Driver til lydkortet finner du ved å ta et søk på Crystal CS4299. Endret 12. mai 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå