Kris R Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg holder på med en skolefilm hvor vi har laget hver scene som et eget prosjekt i Adobe Premiere Elements 2.0, men får dem ikke sammen. Hvordan kan jeg gjøre dette uten å måtte eksportere scene for scene og sette dem sammen etterpå? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du er kanskje ikkje klar over at det er mogeleg å ha mange tidslinjer i PE? Hadde spart deg for litt jobb... Når det gjeld problemet ditt, so kan det vere at det er mogeleg å importere prosjekt inn i andre prosjekt. Det er mogleg med Premiere Pro, men eg veit ikkje om ein kan gjere det i Elements. Det er no verdt forsøket iallfall. Importer alle prosjektfilene (på same måte som du importerer andre filer, File --> Import) inn i eitt prosjekt. Dei vil då kome opp som mapper, som inneheld alle tidslinjer og filer. So vil det berre vere å dra alle dei ulike tidslinjene ned på ei ny tidslinje. Som sagt, veit ikkje om dette går an i Elements. Om det ikkje går må du kanskje eksportere scene for scene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå