Gå til innhold

Skoleprosjekt. Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom han ikke har mulighet til å bruke css så kan jo de meste deffineres på andre måter. Og når det gjelder selve bakgrunnen og linker så avhenger ikke den av css i det hele tatt... Så å legge skylde på det syntes jeg blir litt dumt.

Men hvis det er det første han har laget innen web på medier så syntes jeg det er litt rart da det ikke er lenge igjen av skoleåret. Der hvor jeg går har vi lagd 3 websider, ikke bare 1.

Men Men, Syntes ikke det var noe medier og kommunikasjonskvalitet over det....

Lenke til kommentar

Her kan dere se linker til noen av de andre i klassen sine sider.

Grunnen til at vi lager webside først nå, er at det faktisk ikke er pensum på vår skole eller no sånn. Vi lager mest film, tar bilder, lager grafiske produkter (avis, brosjyrer, reklame osv.) Så derfor er det ikke så rart vi ikke har lagd noe før nå. Er jo selvfølgelig rart at vi ikke har webdesign som pensum, men sånn er det nå bare da =/

Lenke til kommentar

Ligger vel på its-learning? Er et slikt "community" der lærere kan legge ut informasjon, karakterer, romoversikt, lekser og sende meldinger til elever. Alle elever får sitt lille webområde, hvor de kan legge ut ting i public og ting i privat.

Ellers ville jeg nok forventet noe litt mer "profft" av en som har gått 1 år på MK, men hvis webdesign ikke er pensum er saken en annen.

Lenke til kommentar
Ligger vel på its-learning? Er et slikt "community" der lærere kan legge ut informasjon, karakterer, romoversikt, lekser og sende meldinger til elever. Alle elever får sitt lille webområde, hvor de kan legge ut ting i public og ting i privat.

Ellers ville jeg nok forventet noe litt mer "profft" av en som har gått 1 år på MK, men hvis webdesign ikke er pensum er saken en annen.

6087868[/snapback]

Webdesign er veldig viktig på MK.

Jeg går 2året nå.

MEN problemet er att lærene ikke kan en dritt.. (det er i hvertfall problemet her, aner ikke om han har samme problem...)

Min lærer satt å leste opp fra ark når han skulle lære oss xD

6087903[/snapback]

Har noen kamerater som går på MK, uten å skryte, men jeg er faktisk bedre enn dem når det kommer til web-design. Læreren deres sier at frames gir økt brukervennlighet og at animerte gif 'er gir siden et seriøst og profesjonellt preg. Skulle vært skuddpremie på slike lærere.

Lenke til kommentar
Har noen kamerater som går på MK, uten å skryte, men jeg er faktisk bedre enn dem når det kommer til web-design. Læreren deres sier at frames gir økt brukervennlighet og at animerte gif 'er gir siden et seriøst og profesjonellt preg. Skulle vært skuddpremie på slike lærere.

6087928[/snapback]

Haha..... ja, enig i den.

Er ikke så ille her. Men vi har en i klassen som kan ganske mye mer enn læreren, så er ganske morsomt når de begynner å diskutere å han vinner :p

Webdesign er ikke pensum hos oss i hvertfall, vi har det bare nå, for vi plutselig ikke hadde noe annet å fylle inn her ^^

Lenke til kommentar

Vår lærer i fjor sa at vi ikke fikk lov til å bruke css (jeg holdt akkurat da på å lære meg det på fritiden), og at det var helt riktig å bruke tabeller. Gikk om igjen i år, og da fikk jeg og en annen i klassen mast oss til å få lov til å bruke css... Til neste år skal vi lære om frames, som visstnok er en kjempefin ting :nei:

Lenke til kommentar

6087928[/snapback]

Hehe... Kjæresten min går også media, og når de hadde webdesignundervisning i fjor så jeg for morro skyld gjennom papirene som var utdelt ved denne anledningen... HTML 3.01 var disse om... FrontPage var anbefalt og bruke, viderekomne kunne bruke GoLive. Jeg har lært madammen litt om CSS og slikt, så hun spurte om hun kunne bruke dette, til svar fikk hun at det var på egen risk, da læreren ikke ante hva det var! Strålende... :cool:

(PS: jeg brukte to dager på å lære henne så mye CSS og PHP hun trengte for å fullføre prosjektet, og læreren synes det var trist det ikke fantes noe høyere enn 6 som karakter... Sier sitt om webdesignundervisningen :tease: )

Lenke til kommentar

Vi har ganske oppe gående lærer når det gjelder Web. Og jeg går Medier og kommunikasjon.

Men nå har vi egen lærer kun i web da, tror hun er ganske høyt utdannet innen web og design.

Men webdesign er en del av læreplanen i Medier og Kommunikasjon, design er jo et eget fag. Selvfølgelig teller designet.

Her er siden jeg lagde i den ene web perioden vi hadde

Min web oppgave

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...