Gå til innhold

Skoleprosjekt. Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt en periode nå på skolen, hvor vi har skulle lage vår egen webside.

Skal levere på mandag, men lurer på hva dere syntes om siden. Positive/negative ting? Noe som burde tas vekk / legges til? Alle forslag mottas med takk.

På forhånd takk

Siden!

Ps: Går grunnkurs på medier & kommunikasjon

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel feil med serveren? Den sender jo feil MIME-type! Skal sende text/html...

EDIT: HTTPS er sikker kobling, dvs at alt blir kryptert... Skjønner ikke meningen med det på denne siden. Brukes når man skal sende sensitiv informasjon.

Endret av Judofyr
Lenke til kommentar

har sia lasta opp på sånn skole nettsted, heavy med sikkerhet der. Sikkert det som har noe å si.

Vi har ikke lov til å bruke noen styles/css/scripts eller noe sånn, bare skrive koder/tager i notepad på dette prosjektet. Enig i at det kansje blir litt mye blått, men det er ikke akkurat det som er det viktikgste. Det som karakteren går på er litt mer oppsettet og sånn.

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar

Hvis du nå har gått på media ett år så syntes jeg du burde kunne bedre en dette.

Jeg går på medier og kommunikasjon selv og jeg tror jeg hadde fått stryk hvis jeg hadde levert den siden der. Og jeg går Grunnkurs.

Jeg liker best design når det gjelder medie fagene og har 6er i det, og mange av de som får 2-3 i klassen lager bedre enn det.

Må desverre si det men tror ikke du har fått med deg alle komposisjons prinsippene.

Lenke til kommentar
Hvis du nå har gått på media ett år så syntes jeg du burde kunne bedre en dette.

Jeg går på medier og kommunikasjon selv og jeg tror jeg hadde fått stryk hvis jeg hadde levert den siden der. Og jeg går Grunnkurs.

Jeg liker best design når det gjelder medie fagene og har 6er i det, og mange av de som får 2-3 i klassen lager bedre enn det.

Må desverre si det men tror ikke du har fått med deg alle komposisjons prinsippene.

6083871[/snapback]

Kanskje du bør lese noen av de tidligere postene?

Han har ei skrullete kjerring som ikke lar dem bruke css, og da blir det ikke så lett.

Lenke til kommentar

Hehe.... takker for forsvaret Patrick.M

Har fått med meg komposisjonsprinsippene jo, men når en aldri har lagd noe webgreier før, så må en jo prøve seg frem litt med det, og er jo ikke sikkert det er så lett å få det til slik man vil ha det da :/

Lenke til kommentar

APPLE!?

Her er en del ting som kunne vært bedre.

Merkelig at du ikke skal bruke CSS!? Det stemmer vell ikke helt med anbefalinene til w3? Hadde jeg hatt den lærern der, hadde der vært betydelig mye diskusjon ja.

Du bør (alt etter hvordan siden blir vurdert) kanskje se over skrivefeil, og da spessielt orddeling.

Endret av Vid^r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...