k1ngkong Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei. Hvilke musematte passer best til razer coppheard? PS! Det kan ikke være den razer mantis matten for den faar jeg ikke kjøpt paa amentio. Takk for all help! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Her har du musen, og musematten som den passer med er Mantis ZayCon Endret 12. mai 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sitter med en blå Copperhead og en Mantis control, og jeg er storfornøyd. De går feilfritt med hverandre. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis du absolutt må ha fra amentio vil jeg anbefale denne: ICEMAT Steelpad 5L Musematte, bruker steelpad selv og er kjempefornøyd med den. Du finner forresten billigere copperhead andre plasser (håper du er klar over at prisene i fet skrift er UTEN moms, de i parentes som gjelder) Lenke til kommentar
T.S Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg bruker Icemat Black 2nd Edition med min copperhead, funker utmerket, hadde mx518 før da den tok kvelden ble det copperhead og ikke angret et sec. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hvis du absolutt må ha fra amentio vil jeg anbefale denne: ICEMAT Steelpad 5L Musematte, bruker steelpad selv og er kjempefornøyd med den. Du finner forresten billigere copperhead andre plasser (håper du er klar over at prisene i fet skrift er UTEN moms, de i parentes som gjelder) 6086519[/snapback] off topic: det er ikke icemat som har steelpad. det er steel series Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 off topic: det er ikke icemat som har steelpad. det er steel series 6113726[/snapback] Jeg vet det, men Amentio (hvor han ville kjøpe) bruker det i produktbeskrivelsen, (noe som jeg har sett flere butikker gjør, vet ikke hvorfor..) http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:849088 https://prisguiden.no/product.php?product_id=41605 AmentioICEMAT Steelpad 5L Musematte (20030) PC Express ICEMAT Steelpad 5L Musematte (20030) etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå