Kyppre Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg skulle gjerne hatt et nytt xbox spill. skulle gjerne vært UC (Unreal Championship, når er det ute foresten???). noen anbefalelser ? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-08 09:39 ] Lenke til kommentar
xlent Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Lord Of The Rings: Two Towers, men det har ikke kommet ut enda.. Halo, men det har du heelt sikkert! Men hvilke spill tenkte du på da? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 LOTR: Two Towers kommer ganske sent til Xbox. Ta en titt på Fellowship of the Ring som kommer nå. Lenke til kommentar
xlent Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Omtalene av Fellowship Of The Ring, som jeg har lest, var ikke særlig lovende.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 01:06, skrev xlent:Omtalene av Fellowship Of The Ring, som jeg har lest, var ikke særlig lovende.. Har lest dem jeg og. Men Det gjenstår å se om de har rett da. Personlig tror jeg naturligvis TWO TOWERS-spiller blir mye bedre, men det kommer til PS2 først, og så Xbox på nyåret. Lenke til kommentar
master chief Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 The thing er jo bra, splinter cell kommer jo snart ut. Det er mange fete spill som kommer til Xbox før jul, vent noen uker så har antall Xbox spill i butikker doblet. Lenke til kommentar
xlent Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Buffy the Vampire Slayer og Chase: Hollywood Stunt Driver !! Har ikke prøvd Buffy enda, men hørtes bra ut i omtalen. Stunt Driver har jeg bare prøvd på playstation, men det r0xz0r vilt :grin: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 ikke halo, doa3 eller project gotham racing. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Anbefaler Splinter Cell Prøvde det hos en venn av meg, sier bare, du må prøve det! Lenke til kommentar
xlent Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har Splinter Cell kommet ut da? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Nei...hmm... Release er 12/14 november (US/EU) Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvis du ikke har Amped, kan jeg anbefale det på det varmeste. Et utrolig kult spill som man blir hekta på. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har sittet foran skjermen og cruiset nedover noen herlige bakker mens jeg har hørt på favorittmusikken min, men det er mange, MANGE timer. Følelsen av å suse ned bakkene og prøve seg på en 1080 foran en kameramann er helt herlig, ubeskrivelig. Du får Amped for 499,- på Elkjøp eller smartclub tror jeg, husker ikke hvor det var... Uansett: Verdt hver krone! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Du burde uten tvil ta Cel Damage. Lenke til kommentar
Popeye Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jet Set Radio Future! Utrolig bra musikk, sinnsyk grafikk (beste noensinne?), utrolig spillbart, kjempegøy. Og så utolig gjennomført STILIG! Dette spillet viser at også videospill kan være kunst. Men har dessverre blitt oversett av de fleste. Har 10 spill til Xbox (inkl. Halo), og dette er uten tvil det beste. Anbefales! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 12:02, skrev Treblad:Du burde uten tvil ta Cel Damage. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kjøpte Hitman 2 for litt siden. Ganske morsomt så langt. Litt bugs, men ellers gøy. Bra frihetsfølelse. Ikke et legendarisk spill, sånn som Halo - men verdt å kjøpe ut hvis du liker snikespill. På tredje brett headshotta jeg begge målene på ett skudd fra toppen av kirketårnet. Konge. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hitman2 er konge spill!!! Bortsett fra 3 brett som er litt kjedelige. Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har bare 3 spill; Halo, Dead or Alive3 og Buffy anbefaler alle, spesielt Buffy, for du har vel allerede Halo? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hvis jeg var deg, ville jeg ha ventet til Two Towers kommer ut Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 20:10, skrev chubby_man:Hitman2 er konge spill!!!Bortsett fra 3 brett som er litt kjedelige. Hei, har Hitman 2 kommet ut til Xbox?? Jeg ringte Ram og Rom og de sa at spillet skulle komme den 11.10 til Xbox. Jeg vet at det har kommet ut til PC da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå