Gå til innhold

Anbefalelser på Xbox-spill

Kyppre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-05 01:06, skrev xlent:

Omtalene av Fellowship Of The Ring, som jeg har lest, var ikke særlig lovende..

Har lest dem jeg og. Men Det gjenstår å se om de har rett da. Personlig tror jeg naturligvis TWO TOWERS-spiller blir mye bedre, men det kommer til PS2 først, og så Xbox på nyåret.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har Amped, kan jeg anbefale det på det varmeste. Et utrolig kult spill som man blir hekta på. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har sittet foran skjermen og cruiset nedover noen herlige bakker mens jeg har hørt på favorittmusikken min, men det er mange, MANGE timer. Følelsen av å suse ned bakkene og prøve seg på en 1080 foran en kameramann er helt herlig, ubeskrivelig. Du får Amped for 499,- på Elkjøp eller smartclub tror jeg, husker ikke hvor det var...

Uansett: Verdt hver krone!

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Jet Set Radio Future!

Utrolig bra musikk, sinnsyk grafikk (beste noensinne?), utrolig spillbart, kjempegøy. Og så utolig gjennomført STILIG!

Dette spillet viser at også videospill kan være kunst. Men har dessverre blitt oversett av de fleste. Har 10 spill til Xbox (inkl. Halo), og dette er uten tvil det beste. Anbefales!

Lenke til kommentar

Kjøpte Hitman 2 for litt siden. Ganske morsomt så langt. Litt bugs, men ellers gøy. Bra frihetsfølelse.

Ikke et legendarisk spill, sånn som Halo - men verdt å kjøpe ut hvis du liker snikespill.

På tredje brett headshotta jeg begge målene på ett skudd fra toppen av kirketårnet. Konge.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-07 20:10, skrev chubby_man:

Hitman2 er konge spill!!!

Bortsett fra 3 brett som er litt kjedelige.

Hei, har Hitman 2 kommet ut til Xbox?? Jeg ringte Ram og Rom og de sa at spillet skulle komme den 11.10 til Xbox. Jeg vet at det har kommet ut til PC da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...