eldavid Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 skulle akurat til å spørre omdet samme^^ BTW er oppe i 570 GPU 20%^^ og 1148 RAM 17% tror dere at det er trygt?? GPU ligger på 39 idle akurat når jeg klokker er tempen høy men ramler ned når jeg er ferdig. 6091964[/snapback] Så lenge du ikke ser såkalte arifacts (feil med bildet i form av grønne prikker, merkelige former på gjenstander osv) er det trygt. Når du får slike artifackts er det anbefalt å sett klokken ned med ca 10 mhz for å ha en trygg 24/7 oppsett Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 skulle akurat til å spørre omdet samme^^ BTW er oppe i 570 GPU 20%^^ og 1148 RAM 17% tror dere at det er trygt?? GPU ligger på 39 idle akurat når jeg klokker er tempen høy men ramler ned når jeg er ferdig. 6091964[/snapback] Så lenge du ikke ser såkalte arifacts (feil med bildet i form av grønne prikker, merkelige former på gjenstander osv) er det trygt. Når du får slike artifackts er det anbefalt å sett klokken ned med ca 10 mhz for å ha en trygg 24/7 oppsett 6093286[/snapback] okey har ingen artifacts enda nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå