tradhtare Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Parkour er en filosofi Handler om å overvinne hinder. Mentalt og fysisk. Parkour Lenke til kommentar
raakken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 noen som vet hvoran man lærer seg å falle da? er drittredd for å ødelegge ryggen.. legge vekten forover å rulle fremover.. høres greit ut i teorien, men gidder ikke hoppe ut fra hustaket å rpøve... Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 noen som vet hvoran man lærer seg å falle da? er drittredd for å ødelegge ryggen..legge vekten forover å rulle fremover.. høres greit ut i teorien, men gidder ikke hoppe ut fra hustaket å rpøve... 6152452[/snapback] Du må jo selvfølgelig begynne i det små.. Kan ikke lære deg å rulle om du hopper fra noe.. lær deg teknikken med å stå oppreist, "knekk sammen"(som i landing) og prøv deg frem på ruller,i sakte kino..? Registrer deg her og spør de som driver på med det: -Parkour.no Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes også parkour ser sinnsykt fett ut, men tror ikke det er greia for meg som er stor og tung.. Filmen Banlieue 13/Borough 13 er bare überfet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes også parkour ser sinnsykt fett ut, men tror ikke det er greia for meg som er stor og tung.. Filmen Banlieue 13/Borough 13 er bare überfet. 6152933[/snapback] jeg veide 95 kg før. Nå veier jeg 78. Fordi jeg kutta ned på godis, brus og trente mer. Så, om man gir litt, så får man. Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Parkour må være noe av det feteste som fins. Har alltid hatt lyst til å prøve det, men det blir bare litt hopping over gjerder når jeg er ute og trener. Får ikke helt til det med å rulle da, gjør så vondt i ryggen. Sikkert fordi jeg gjør det feil. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Parkour må være noe av det feteste som fins. Har alltid hatt lyst til å prøve det, men det blir bare litt hopping over gjerder når jeg er ute og trener.Får ikke helt til det med å rulle da, gjør så vondt i ryggen. Sikkert fordi jeg gjør det feil. 6163462[/snapback] Jeg lærte det av ju jitsu treninga jeg gikk på en gang i tida. Er nok så enkelt, og om jeg skulle falle i fart kommer det som oftest naturlig for meg å ta en liten rulle. Fant en litt morsom og lærerik film til rulle her: http://equinox.silentwhisper.net/~chew/Tea...Tutorial_v4.mov Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har tenkt en del på å prøve det før og skal prøve meg litt med noen kompiser snart. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Bare å prøve. Men hold deg unna det du ikke takler. Aldri start med å hoppe 5 meter, når du bare klarer 2 :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå