Sponis Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Har spilt det enda lengre nå, og må si jeg bare liker det mer og mer. Musikken og atmosfæren er faktisk veldig fin, og liker det talent systemet som de har tatt fra WoW(Rett meg vist noen har brukt det før), det fungerer veldig fint, liker å kunne customize karkteren min på den måten. Men håper for guds skyld at de legger til bedre kamerafunksjoner og kanskje en autowalk, da begynner det å bli virkelig bra. Det er vist han som har skrevet historien i Braveheart som har laget historien her og, så det lover jo godt. Gleder meg også veldig til å se mer av multiplayer funksjonen, såg et intervju med en av utviklerene som snakket om den, og man kunne vist f.eks starte Mainquestet alene, så fortsette med en annen,og ta slutten alene. Eller man kan ta alt sammen med andre eller alt alene. Hørest meget spennende ut. Endret 14. mai 2006 av Goz Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kan noen fortelle meg litt om Character Creation? Det er noe av det jeg synes er viktigst i RPG/Hack 'n Slash spill. Klasser, osv? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=597090&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg