Gå til innhold

Er nVidia GeForce Go 7300 bra nok til Oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du klarer nok kanskje å kjøre de to spillene, men da må du nesten ha alt på laveste innstillinger (kanskje ikke Legend). Skal du bruke laptopen til spilling bør du gå for noe kraftigere enn GeForce Go 7300. Sjekk ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301

der får du god informasjon om hvilke grafikkløsninger som egner seg til spilling.

Endret av Monkey Spr@yer
Lenke til kommentar
Du klarer nok kanskje å kjøre de to spillene, men da må du nesten ha alt på laveste innstillinger (kanskje ikke Legend). Skal du bruke laptopen til spilling bør du gå for noe kraftigere enn GeForce Go 7300. Sjekk ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301

der får du god informasjon om hvilke grafikkløsninger som egner seg til spilling.

6082678[/snapback]

OK! Er denne bra nok?? :hmm:

Lenke til kommentar
Go 6600 er betydelig kraftigere, men hvis jeg var deg ville jeg nok ha hevet i 512MB ekstra i den laptoppen (512MB blir litt lite for Oblivion).

6082836[/snapback]

Litt lite er vel en underdrivelse, det fører til permanent swapping til disk. På en laptop så vil det lagge veldig. 1024mb ram er vel et minimum til ok oblivion spilling.

Lenke til kommentar
Go 6600 er betydelig kraftigere, men hvis jeg var deg ville jeg nok ha hevet i 512MB ekstra i den laptoppen (512MB blir litt lite for Oblivion).

6082836[/snapback]

Litt lite er vel en underdrivelse, det fører til permanent swapping til disk. På en laptop så vil det lagge veldig. 1024mb ram er vel et minimum til ok oblivion spilling.

6082851[/snapback]

OK! Til Tomb Raider da?? :hmm:

Lenke til kommentar

Spiller tomb raider legend på min maskin på 1024x768 med 32 mb mobility radeon 7500 så tror ikke det skulle være noe problem :), har ikke akkurat høy fps men det hakker ikke noe særlig

Tror oblivion kan gå helt rent på lave settings på go 7300 også :)

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...