Gå til innhold

PS3 kan nå forhåndbestilles i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det MULIG?

Den koster $599, noe som tilsvarer rundt 4800 kr, ikke 7000.

Noen er vist griske på å tjene penger på dette.

Da kjøper man PS3 på tur til England, så sparer man rundt 2000 kr.

6084099[/snapback]

Husk at dette ikke er reelle priser, mest sannsynlig... og skatter i Norge er en del ja... kjøper du den fra utlandet får du dårligere vilkår og du må betale norsk mva + evt. toll.

Lenke til kommentar

Hehe, kva er poenget med å poste berre for å seie at ein ikkje skal ha noko? :) (Siktar ikkje til dei som klaga på prisen, DET er forståeleg.)

Ehem, til saka: Dette var dyrt, ja. Ikkje det at ikkje har råd til det, eller ikkje synest det er verdt det, men eg håpar verkeleg ikkje dette blir den rèelle prisen. Trur det vil vere mange som har vanskeleg for å rettferdiggjere eit so stort utlegg på ein spelkonsoll.

Trur ikkje førehandsbestiller no. Det er jo ei god stund til lansering, og eg dauar ikkje akkurat om eg ikkje blir av dei aller første som får.

Det hadde kanskje stilt seg annleis om FF-XIII var blandt lanseringstitlane. ;)

Kay

Lenke til kommentar

Jeg skal også ha en sånn, men venter et par år, så er den mye billigere, og kanskje det finnes modchip da ;)

Har over 50 spill som jeg ennå ikke har testet til ps2`n, så jeg har lang tid igjen med den, + at det hele tiden kommer nye titler til den, så da går det greit å vente en stund med ps3

Lenke til kommentar

Seriøst, bestiller dere faktisk denne for 7000 kr...? Sjansen for at blue-ray faktisk blir et brukandes format er jo 50% max, og selv om det blir ser eg fint lite behov for å drive å starte ny film samling med BD. Hvis man ikke har skikkelig HD tv, må man ut med 15k+ for å ta i bruk kapasiteten med HDMI og oppløsningen. Da er man oppi over 20k for en spillmaskin (forutsatt at man må kjøpe TV da), og DET er det definitivt ikke verd!

Spesielt når Xbox 360 er mer eller mindre identisk, mer etablert og med et tilsvarende spillutvalg; samt den koster ca halve prisen. Trenger ny TV for å utnyttes fullt denne og da, vet det...

Men ny TVer noe som de fleste skal bytte ut etterhvert sikkert, men hvis du kjøper en spiller til 7000 med blue-ray og hd-spill, MÅ man nesten også kjøpe TV-en, ellers er det litt kortkastet imo. en xbox til 3000 krever ikke en slik TV i samme grad.

Nei, eg er på ingen måte noe fanboy av noen av disse her. Har i min tid hatt en Sega, en Playstation og en Xbox, og for min del er det bare spillene som skiller konsoller fra hverandre.

Håper og tror at Wii forandrer dette, men det får tiden vise. Eg bare synes at Sony sin strategi er helt, helt, helt, helt feil!

Edit: noe skrivefeil, og teksten manglet desperat noe pusterom :p

Endret av dominizer
Lenke til kommentar
Du må ikkje ha en HD tv for og spille ps3 spill, ja eg veit det blir finere men magien i spilla vil forsatt vere der..

berre tullprat..

og ps3 vil ikkje koste 7000kr, det er noe nettbutikkene har satt no men den vil synke til lansering..

6086124[/snapback]

og det har du hørt kor? at prisen vil synke..

Lenke til kommentar
Og med samboer er det ikke bare bare å få ha 3stk forskjellige konsoller på TV bordet da alt skal konstant se pent ut i hjemmet! Er vel noen her som vet hva jeg snakker om :)

6084887[/snapback]

Ja, det kalles tøffelhelt, hehe.

Har hatt samboere jeg og, og det første som må bringes på det rene når man flytter sammen med en dame er at området under og rundt TV-en skal mannen bestemme over 100%. Resten av leiligheten kan hun få bestemme over så mye hun vil, men rundt TV-en er ikke et diskusjonsområde.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Du må ikkje ha en HD tv for og spille ps3 spill, ja eg veit det blir finere men magien i spilla vil forsatt vere der..

berre tullprat..

og ps3 vil ikkje koste 7000kr, det er noe nettbutikkene har satt no men den vil synke til lansering..

6086124[/snapback]

Og ka er poenget med blue-ray filmer hvis man sitter på en vanlig tv? Man vil aldri merke foskjell fra en fil på dvd.

Poenget var ikke at det er så stor forskjell på spillene på en LCD eller vanlig tv, men filmene først og fremst. Xbox er en mer ren spillmaskin, og har vel 90% samme spillene som playstation. Når den da er halv pris, og du ikke er interessert i å ta i bruk blue-ray kapasiteten på playstation, er det jo fint lite poeng i å kjøpe en ps3.

For min del er det totalt uaktuelt å betale 3000 (om ikke mer) mer for en PS3, når det bare er et par titler som skiller den fra en xbox. Nå kommer jo også GTA spillene til xbox...

Lenke til kommentar
Så enig så enig. Lar du kvinnfolket bestemme så ender det med 3 lysestaker på toppen av tven.

6086507[/snapback]

Hva som feiler damene deres?

Kjøper jeg 3 konsoller, så blir det bare enda lengre tid til det er min tur å få prøve. Jo flere spill og titler hun faller for, jo lengre må jeg sitte å vente til det endelig blir min tur å få prøve litt.

Ser ut som dette kan slå begge veier, etter hvilken type dame man har.

Lenke til kommentar
Så enig så enig. Lar du kvinnfolket bestemme så ender det med 3 lysestaker på toppen av tven.

6086507[/snapback]

Haha! Dukket opp noen grufulle minner om den gamle 28" CRT'n ;)

Neida, plukket opp en Pioneer FDE som henger på veggen, så er nok ingen ting som skal renne\brenne\lukte? i nærheten av den..

Mvh

Tøffelhelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...