Gå til innhold

PS3 kan nå forhåndbestilles i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjem nok mest sansynleg til og bestille fra mpx, første sida som har lagt inn forhånsbestilling på ps3..

Men er dei pålitelige, hvordan ligger den an på pris når det gjeld resten av nettbutikkene...cdon.komplett, siba..osv..

60 giggen vil mest sansynleg koste litt i overkant av 6000kr

Lenke til kommentar

Må nok falle litt før jeg er interessert i en. For denne prisen kan man vel få en X360, Wii og DS....

Håper PS3 selger så dårlig at det kommer priskutt ganske raskt, men er vel liten sjanse for at det skjer.

Det som irriterer meg litt er at hvis Blu-ray flopper ender man opp med å ha betalt 2000-3000kr for en ubrukelig bd-drive. Det må jo være den som drar kostnaden opp så veldig.

Lenke til kommentar
Jeg ender nok opp med både 360 og ps3 (kanskje Wii også). Derfor kjøper jeg 360 nå slik at jeg kan ha det moro med den helt til prisene på ps3 synker.

6083388[/snapback]

Enig med deg der. Har allerede en 360 og vil avvente et evt kjøpt til maskinen har kommet godt ut på markedet og evt feil er luket ut (som med X360) Også viktig å se om den faktisk svarer til alles forventninger.

Prisen vil neppe bli så høy som dette. Men nettbutikkene har mye mindre å tape på at maskinene reduseres i pris enn at de øker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...