The Terminator Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det har seg nemlig slik at alle mine kamerater får opp dagens nyheter på siden (det er en nyhets side), mens når jeg åpner siden kommer nyhene for 2 uker siden. Ingen oppdateringer etter 21. sept. når min pc!!!! Hva skjer a'?? Noe feil med explorer?? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har samme problemet men jeg kan bare trøkke ned f5 så kommer side opp! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du har en knapp som heter refresh eller noe i den dur. Klikk der, eller trykk F5 som nevnt i posten før. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Det hjelper ikke noe å oppdatere siden (F5), forsatt sitter jeg der med siste oppdatering=21 september... ... mens kameraten min sitter ved siden av meg og nyter nyhetene fra i dag...! Skjønner rett og slett ingen ting! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Prøv å slette alt som er i "Temporary Internet Files" mappa, som ligger i Winowsmappa. Koble far og til kan du også prøve etterpå. _________________ .:MSI K7T266 Pro2 RU .:AMD XP 1900+ + Alpha PAL8045 .:Gainward TI 4600 Golden Retail .:768 Mb TwinMos DDR RAM PC2100 .:40xPlextor + NEC DV 5800A DVD .:2x WD 80GB Spesial Editon - Raid 0 .:Chieftech DX01 Blå + Casemod !! .:704/ [ Denne Melding var redigert av: Dr.X på 2002-10-04 23:13 ] Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Nå har jeg slettet alle temporære internett filer (inkludert cookies), men det hjalp ikke stort... Det rare er at alle andre sider fungerer perfekt, bare ikke denne ene...! Der er denne siden jeg får opp med siste dag=21 sep. http://www.syklingensverden.com Kan det være en idé å oppgrad. til Expl. 6.0? Skulle jo ikke ha noe å si fra eller til så lenge sia er generelt er kompatibel med Explorer... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Restart maskina du. Kan også prøve å legge inn IE6.0 ja. merkelig, jeg får opp nytt fra i dag. (Men er SYKLING din interesse!?) Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Data kan være jævlig irriterende (for ikke å si uforsståelig) til tider. Ser ikke ut til at noen ting hjelper... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 hold inne Ctrl når du trykker F5, da tvinger du nettleseren og lese fra kilen og ikke fra noe som ligger cacha ett eller annet sted... Men er ikke sikkert det er det som er problemet da, men verdt å teste... Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Ctrl + F5 tror jeg skal funke, da skal den laste siden på ny. :razz: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 det ingen har nevnt er datoen. Sjekk denne... Hadde et skoleprogram som ikke måtte gå ut på dato(les 30 dagerssperre), og stilte datoen tilbake etterhvert. Alt av nettaviser, nettbank fungerte dårlig. La inn windows med feil år engang, og fikk beskjed om at sikkerhetssertifikatene til VG eller hvem det nå var hadde utgått. Sjekk datoen hvertfall er mitt tips bertie Lenke til kommentar
akerb Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Mulig dere har prøvd dette allerede, men du kan velge Verktøy > Alternativer for internett > Midlertidige internett-filer->innstillinger > og passe på at valget "se etter nyere versjon av filer... hver gang siden vises" er valgt. Dette er i alle fall vesentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå