Gå til innhold

Holde seg rolig under en konsert! hvordan?

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rolig?

Du skal ta av og være gal som faen på konsert! :p

Men for å være seriøs, et tips er å huske at du spiller en rolle på en konsert. Konsentrer deg om rollen din. Fokuser på musikken. Det med nervøsitet vil jeg tippe er en vanesak.

Forøvrig, du skal være overdrevent og unødvendig perfeksjonistisk hvis du bryr deg om at du slår feil av og til, det gir bare hele greia et litt drity og rocka preg.

(uten at jeg har noen som helst erfaring med dette..)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Sinnsstemningen du leter etter er en blanding av seriøsitet og fandenivoldskhet. Ta situasjonen der og da på alvor, samtidig som du tenker at i det store og hele betyr det egentlig ikke en dritt om dere dummer dere ut. Det er den beste måten jeg kan forklare det på, er ikke lett, men du vet når du har den rette feelingen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt endel konserter opp igjennom årene, og nervøsiteten sitter (i hvert fall hos meg) bare i noen minutter etter dere har begynt å spille.

Ta det litt med ro i begynnelsen, prøv å venn deg litt til situasjonen, og bare slapp helt av bak trommene! (lettere sagt enn gjort, men prøv så godt du kan ;))

Det kommer seg etterhvert :)

Jeg er som regel bare nervøs før konserten, ikke under selve konserten. Da sitter jeg bare og koser meg :D

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...