Mattlakk Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei, skal spille konsert kl 7, spiller trommer, er jævlig nervøs:P trenger raske tips om hvordan jeg holder meg rolig Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei. Pust gjennom nesa og ut gjennom munnen, rolig. Innse at det ikke gjør noe dersom du slår en tromme feil. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 4 valium og en kopp gognac! Du blir så rolig så ... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) rolig? Du skal ta av og være gal som faen på konsert! Men for å være seriøs, et tips er å huske at du spiller en rolle på en konsert. Konsentrer deg om rollen din. Fokuser på musikken. Det med nervøsitet vil jeg tippe er en vanesak. Forøvrig, du skal være overdrevent og unødvendig perfeksjonistisk hvis du bryr deg om at du slår feil av og til, det gir bare hele greia et litt drity og rocka preg. (uten at jeg har noen som helst erfaring med dette..) Endret 11. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Ja, hør på TLZ. Nervøsiteten er bare med på å gi deg et ekstra kick! Edit: Hva slags musikk spiller dere? Endret 11. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Om du spiller noe feil så gjør samme feilen en gang til! Da høres det ikke feil ut men en sprø vri på hvordan det skal være! Hvor skal dere spille hen? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hotel Central, Elverum Vanskelig å forklare musikkstilen, men tror vi kan kalle deg Melodiøs Rock! asså, rock med litt mer melodi enn i andre sanger, har en fantastisk vokalist! Endret 11. mai 2006 av crawford Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Sinnsstemningen du leter etter er en blanding av seriøsitet og fandenivoldskhet. Ta situasjonen der og da på alvor, samtidig som du tenker at i det store og hele betyr det egentlig ikke en dritt om dere dummer dere ut. Det er den beste måten jeg kan forklare det på, er ikke lett, men du vet når du har den rette feelingen. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har spilt endel konserter opp igjennom årene, og nervøsiteten sitter (i hvert fall hos meg) bare i noen minutter etter dere har begynt å spille. Ta det litt med ro i begynnelsen, prøv å venn deg litt til situasjonen, og bare slapp helt av bak trommene! (lettere sagt enn gjort, men prøv så godt du kan ) Det kommer seg etterhvert Jeg er som regel bare nervøs før konserten, ikke under selve konserten. Da sitter jeg bare og koser meg Lykke til! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 slå som bare faen, hopp selvom du er trommis, hiv trommestikkene på gitaristene osv.. det som kule band gjør. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Bruker dere skumle masker også? Det er et must da! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, nå er vel konserten overstått, gikk det bra? Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Kommer an på hvilken musikk du spiller... Rock : Pils (da skal du slå deg litt løs uansett) Skal du spille noe rolig musikk av no' slag synes jeg "Nemo}" hadde et flott forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå