normal Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Skal lage vannblokker til maskinen min (se spec) hvike dimensjoner bør jeg bruke på vannblokkene i seg selv og hvilke lengder mellom festehullene? Skal lage til: CPU GF4 kortet - Hvilke festehull bør jeg borre for å få størst mulig sannsynlighet for kompabilitet med framtidige kort. Chipsett Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Her finner du til cpu... http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...um=12&replies=5 Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 hva med gpu, hvilken dimensjon er mest kompatibel dvs bruker flest nye kort? Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 plz... skal mekke i morgen Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 plz... skal mekke i morgen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Finn en produsent som lager kjøleblokker for gf4 kort så finner du sikkert dimensjonen oppgitt på spec. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 [ Denne Melding var redigert av: eatshorts på 2002-10-05 14:41 ] Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 de fire hullene rundt gpu er 3,9 cm fra hverandre, i affal på mitt geforce4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå