Gå til innhold

Noen her som er påB Bylan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg var der, og det var det tregeste internettet jeg har sett på lenge.

nettverket var jo så ustabilt at det gikk jo ikke an å surfe eller noe.

og 34 mbit internet på 400 brukere? syntes det virket litt lite jeg...

 

Jaja.. 300 spenn for en helg var dyrt også.. menmen.. gleder meg til HordaLAN neste år... var i mine øyne et mye bedre prosjekt.

Lenke til kommentar

Nettet har vært så sinsykt overbelastet. Ser rundt på rekka her og det er ikke en person som ikke bruker kazaa. De bruker jo ****** meg båndbredden til det meste andre.

 

Jeg kicket deg ikke jeg. Jeg la meg (!!) klokken 12 idag jeg. Så våknet jeg til at filservern hadde fucket seg. Lurer og tro det er noe hardware feil siden en maskin ikke skal klikke slik. Fikk uploadet omtrent 130gig mens jeg sov ,men kunne jo ha klart så mye mer..

Lenke til kommentar

jeg , øyvind og tor med fredag til søndag men nå jeg sitter hjemmet

 

kalt forum hw

Tor / Toas :D

Øyvind / Qwseyvnd :D

 

:oops: jeg har test inn andre PC og Crew så ikke meg :-?

 

internett treg noen bruke kazaa , DC++ , osv... :grumpy:

 

det er 34BIT må mer :roll:

 

er noen sett oss eller? 8)

Lenke til kommentar
jeg var der, og det var det tregeste internettet jeg har sett på lenge.

nettverket var jo så ustabilt at det gikk jo ikke an å surfe eller noe.

og 34 mbit internet på 400 brukere? syntes det virket litt lite jeg...

 

Eneste grunnen til at internett var tregt var all denne virusen. De hadde jo dritt switcher og n00b peil på FW og ruting. De Fulk folka som stod for nettverk visste ikke hva de drev med. Hadde det vært et litt mer profft tech crew og litt mer proffe switcher, feks The LAunch bruker Cicso+linux FW og der fungerer alt fint.

 

Hadde crewet forberedt seg litt istedet for å bare fyre opp alt uten å tenke på hva som kan skje så hadde tinga fungert MYE bedre.

 

Dette med strømproblemene var jo også katastrofalt, de hadde ikke planlagt godt nok hvor mange som skulle være kobla på hver krets.

 

En annen FW-messig ting de burde tenkt på er å sperre helt for kazaa, winmx. Det hadde også bidratt til økt "nytelse" av nettverket.

 

I den korte tiden internett fungerte optimalt var den veldig bra. Jeg hadde public Halo server oppe og der spillte vi max (16stk) hele tiden. Det var drit fett! :yes:

 

Fikk uploadet omtrent 130gig mens jeg sov ,men kunne jo ha klart så mye mer..

 

Jeg var vekke i 9 timer og på den tiden lasta jeg opp ca 260GB til folk på dc hubben. Fikk ikke mye ned selv though, bare en film eller to. :shrug:

Men som sagt så gjorde halo spillingen opp for mye :wink:

Lenke til kommentar

Er helt enig med dere.. Har klaget og sendt mail til dem ang dette ,men et var kazaa folka som gjorde nettet tregt. Satt på rekke hvor alle var kazaahorer.. Tok ned sikkert 500-700k konstant av båndbredde ut. Det var snakk om 3personer ffs.. Var de som tok upload speed`n.. Men nedlasting var ikke så gale etterhvert. Lå med 800k en liten stund.

 

Men til dere som var der: f... da! Skulle ha sagt at dere var der så kunne vi ha samlet oss.. Var ledig plass etter at noen personer på rekka vår stakk.. Men på neste lan blir det trolig 1.4TB og 1Gbit uplink. Har fått lov og koble meg på Stamnettet.

 

Med 4x Raid2+0 blir det hastighet og plass ;)

 

 

Var mye bedre ifjor og det var endel som klagde ang det ,men de regnet med 300personer max ,men når de reklamerer for 500personer for de f... meg ha utstyr til det. Ikke bare 300 som de hadde nå.

 

Så nettet virket veldig fint for meg. Hadde 10mbs utinn (totalt) mesteparten av tiden og strømproblemene ble vekke innen klokken 2 på lørdag. 5timer etter at jeg kom inn.

 

Var btw endel andre personer som klagde over tregt nett ,men hos oss var det raskt og fint ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...