Gå til innhold

Noen her som er påB Bylan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


CFD skrev (2002-10-06 18:58):

Det er jo sånne regler på ALLE lan da.

Var mange der som lastet ned noe som var i grå sonen og dette stod på DCèn:


Share minst 10gig eller bli bannet.

Ikke noe ulovlig..


Eller noe som lignet på dette.



 

Det var jeg som satte opp DC serveren, og jeg skrev "Du må dele minst 10GB, og ingenting "ulovlig""

 

Legge spesielt merke til """"ulovlig"""", det var jo for det meste jeg som delte mest der og jeg hadde bare ulovlig så jeg prøvde vel å få en litt ironisk stemmning over det hele...

Lenke til kommentar

Quote:


Killer_DT skrev (2002-10-07 10:24):

Quote:


CFD skrev (2002-10-05 03:45):

Jeg er grei jeg , min Killer_Dt truer med og hacke seg inn på maskina mi hvis jeg ikke setter opp FTPèn igjen.



 

Det var vel gjerne du som plantet en trojan på min PC og utnyttet det til det ytterste...

 

Jeg har ikke plantet noe som helst jeg.

Men det der med netsend var nok meg.

Merket at du deaktiverte Netbios med en gang...

Det var det ikke alle som gjorde.

 

BTW så ble Zappy tatt etter og ha gjort det.

Han Msg`a meg for og spørre hvordan man gjorde det..

Though luck..

Lenke til kommentar

Quote:


CFD skrev (2002-10-07 14:21):

Jeg har ikke plantet noe som helst jeg.

Men det der med netsend var nok meg.

Merket at du deaktiverte Netbios med en gang...

Det var det ikke alle som gjorde.


BTW så ble Zappy tatt etter og ha gjort det.

Han Msg`a meg for og spørre hvordan man gjorde det..

Though luck..



 

Det var ikke messenger dritet, den disabla jeg før jeg kom. Men det var en trojan som fokket med meg! Jeg har heller aldri Netbios innpå. Anyway det var en smal sak å stenge ***.en ute, men det var jo litt flaut at en Cracker av mitt kaliber blir hukket med en trojan på PC'en...

Lenke til kommentar

Vell mye mulig jeg har feil , Jeg leste et par HowTo dokumenter til og lage NOCD eller backup Cacker til spill for omkring 1år siden.

 

Det var iallefall det jeg definerer som Cracking ,menmen

 

Hvor langt kom BTW dere i WC3 compoen?

Jeg klarte ikke og holde meg våken i WC compoen så jeg sovnet så han på laget mitt måtte klare seg alene.

 

Var litt drit at det var i 4-5tiden også da.

Lenke til kommentar

Quote:


CFD skrev (2002-10-08 11:16):

Vell mye mulig jeg har feil , Jeg leste et par HowTo dokumenter til og lage NOCD eller backup Cacker til spill for omkring 1år siden.


Det var iallefall det jeg definerer som Cracking ,menmen


Hvor langt kom BTW dere i WC3 compoen?

Jeg klarte ikke og holde meg våken i WC compoen så jeg sovnet så han på laget mitt måtte klare seg alene.


Var litt drit at det var i 4-5tiden også da.



 

I 1on1 røk jeg ut i første runden!!! Jeg ble så forbanna, sheer luck fra han fyren!

 

2on2 compoen gadd vi ikke vente på! Det tok så lang tid at vi bare boikottet hele greiene!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 10 måneder senere...
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

CFD skrev (2002-10-05 03:45):

Jeg er grei jeg , min Killer_Dt truer med og hacke seg inn på maskina mi hvis jeg ikke setter opp FTPèn igjen.

 

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Det var vel gjerne du som plantet en trojan på min PC og utnyttet det til det ytterste...

 

Haha.. Du sier noe der.. Trodde ikke det skjedde noe ,men jeg så litt over på skjermen din og alt jeg så var at du klødde deg i hodet og logget av og på. Hadde ikke firewall selv så jeg vet ikke hva som var på maskinen min ,men jeg merket da ikkenoe.

 

Bumper pga at det er høyaktuelt igjen :)

Lenke til kommentar
En av dokkor må jo sette opp enten ftp eller DC men helst DC i hw.no's hub siden dere har så sinnsyk linje der borte.

 

Jeg har nå gjort litt research og jeg kommer til å sette opp en DC server på Bylan. Ip får dere her og på ByLAN forumet når den er oppe.

 

Regner med den kommer opp mellom 20 og 22 på fredagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...