Gå til innhold

Nytt headset max 500kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil anbefale deg sennheiser produkter. lyden er suveren. vet mange dj'r bruker slike headsett men det er en pris på over 3000 kr. men anbefales sterkt. 2 års garanti på dem;) men du kan også finne fine sennheiser ned mot 500 kr. men så klart er ikke headsett til den prisen så bra. men til en mp3 spiller tror jeg den du har på din første post holder;);)

Lenke til kommentar
vil anbefale deg sennheiser produkter. lyden er suveren. vet mange dj'r bruker slike headsett men det er en pris på over 3000 kr. men anbefales sterkt. 2 års garanti på dem;) men du kan også finne fine sennheiser ned mot 500 kr. men så klart er ikke headsett til den prisen så bra. men til en mp3 spiller tror jeg den du har på din første post holder;);)

6097695[/snapback]

Takker for svar.

Men jeg skulle sett en test som sammenlignet HQ 1700, et tilsvarende sennheiser og Beyerdynamic DT231.

Lenke til kommentar

6097695[/snapback]

Takker for svar.

Men jeg skulle sett en test som sammenlignet HQ 1700, et tilsvarende sennheiser og Beyerdynamic DT231.

6099535[/snapback]

Sennheiser har generelt en mer laid-back spillestil, mens Beyerdynamic spiller litt mer rocka og frempå. Jeg har hørt en god del hodetelefoner i denne prisklassen, og DT231 er uten tvil det beste kjøpet. Beyerdynamic har forresten 5 års garanti i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...