nummersju Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Trenger hjelp ved valg av en slik lagringsboks, litt usikker på hva som er bra å dårlig. Boksen skal bli brukt som lagring internt i nettverket mitt, men samtidig hadde det vært knall om man kunne sette opp en ftp server på den, for noen kompiser samtidig som jeg selv også vil ha full tilgjenglighet fra andre steder også. Har sett litt på disse to.. noen erfaringer eller forslag på disse to? denne Virker jo som den har en del tilkoblingsmuligheter å sann, er jo spennende å utforske litt, men uten trådløs sender å sann, er det pes å sette opp mot mitt eksisterende system tror der? eller denne Virker jo knall den også sikkert, denne har jo sender å alt, kan jo kaste hele routeren jeg har, selv om den egentlig har fungert ok liksom.. Noen som kan noe om disse, eller har andre innspill, eller ja.. åpen for alle løsninger til det forbruket jeg nevte tidligere. men vil ikke ha en data stående på hele tiden, 1 roms leilighet, støyer for mye for meg.. på forhånd takk Lenke til kommentar
kvase Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 https://prisguiden.no/product.php?product_id=35209 TEST: NAS-løsningen til Synology har blitt kåret til Årets dataprodukt og Best i test. Her er en oppgradert modell. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...C288C909FDF47C3 Lenke til kommentar
nummersju Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takker, virket jo helt grei den også, men ser liksom ikke helt forskjellene, men skal sette meg litt inn i det. Ellers er det bare å komme med fler innspill om du eller andre har fler, takk for tipset i alle fall... Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 jeg stemmer for synology jeg også, men gå for den nyeste modellen, DS-106e. Denne har kryptert overføring for FTP. synology sine bokser har vunnet stort sett alt som er av tester, er bare å kjøpe den imo. Lenke til kommentar
nummersju Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takker, ser ut som en fin boks det, kanskje jeg invisterer i en slik ja, kan evt skrive noen tilbakemeldinger om det skulle være spennende for noen da.. Takk for tipsene. var til stor hjelp! Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Takker, ser ut som en fin boks det, kanskje jeg invisterer i en slik ja, kan evt skrive noen tilbakemeldinger om det skulle være spennende for noen da.. Takk for tipsene. var til stor hjelp! 6085087[/snapback] Jeg synes det hadde vært kjekt å fått tilbakemelding på hvordan denne NAS'en fungerer... Driver nemlig selv å vurderer investering i en slik en... Noen som vet om den har noen begrensning på størrelsen på filene man laster ned med bittorrent på den? Har hørt at f.eks. asus wl-700Ge har begrensning på 2gb på torrent nedlasting... og det er jo bare for dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå