jaha Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg får en masse lyder fra PC-speakeren, spesielt når jeg starter opp, men også etter at pc-en er i gang. Hva er det som er problemet?? Håper noen kan hjelpe meg, for de lydene er virkelig irriterende!! Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 gå i kontrollpanel, velg lyder og sett "Ingen" under alle nedover Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Eller riv ut dritten... (kontakten på hovedkortet bør ikke rives i) Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 22:23, skrev jaha:Jeg får en masse lyder fra PC-speakeren, spesielt når jeg starter opp, men også etter at pc-en er i gang. Hva er det som er problemet?? Håper noen kan hjelpe meg, for de lydene er virkelig irriterende!! Definer masse lyder.. skurrer, etc.. Hvis det er en aktiv høytaller (innebygd forsterker) så kan det være dårlig kontakt på jordinga. da kommer det en slags during som er ganske intens. Det forandrer seg også etter hva som skjer på pc'en. Sjekk også om det er dårlig kontakter i pluggene eller i hovedkortet. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 det er pipelyder som kommer. lurer på om det kan være en slags advarsel, men hva slags?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvis det lages klikkelyder eler noe som ligner, korte støt passer vel bedre og du har Asus, sjekk pcprobe. Du kan ikke sette ned farten på cpuvifte til under 2200 rpm. Skru av monioring av cpu vifte og allt annet som ser gærent ut. Tempen kan også være for høy i forhold til innstillinger. De andre hk produsenter har sikkert også lignende programmer Lenke til kommentar
jaha Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 har vært inne i BIOS og der var alt av alarmer slått av. Ihverfall CPU temp og CPU Fan. Har Gigabyte GA 6BXE hovedkort. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Står de i nærheten av skjermen? Uskjermede høytalere kan av og til lage ulyder hvis de gjør det... Lenke til kommentar
jaha Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 22:33, skrev abrj:Står de i nærheten av skjermen? Uskjermede høytalere kan av og til lage ulyder hvis de gjør det... Nei,nei. Høyttaleren inne i datamaskina. Fortsatt ingen som har noen brukbare tips?? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Ja, ja. Nå har jeg tatt ut skjermkortet, tatt ut og inn RAM`en og resatt CMOS, og ingenting hjelper!!! Kan jo selvsagt bare ta og koble ut PC-speakeren, men da vet jeg at det er noe feil der uansett. Er det absolutt ingen som kan hjelpe meg?? Noen som har hatt et lignenede problem?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå