johanwiik Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg har et 3com etherlink III PCMCIA nettverkskort liggende. problemet er at jeg ikke har den lille kabelen som skal inn i kortet. Uten denne kabelen får jeg selvfølgelig ikke noe tp eller coax-kabel inn i kortet, da kortet bare har en spesialkontakt. Håper noen der ute i vårt langstrakte land vet dette, så jeg kan få brukt dette kortet. Kortet er merket nøyaktig: 3com Etherlink III Parallel tasking PCMCIA adapter For 10BASE-T and Coax Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hei! Litt vanskelig å svare på helt uten videre, 3com har veldig mange kort som passer til beskrivelsen din. (Og de bruker nesten alltid forskjellige kabler). Det som er viktig er et modelnummer. Det følger alltid en viss standard, f.eks: 3C589D (som er en veldig vanlig modell). Standarden er altså: 3C5*** Finn dette nummeret, sjekk med 3com hvilke kabel du skal bruke og let så opp en webshop som forhandler denne kabelen. Jeg kjøper alltid den slags fra PCexpress eller TechData, men jeg lurer på om de kun selger til bedrifter, dessverre. Mvh GutormS Lenke til kommentar
St33l Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Da kan jo du selge en til han da vel, hehe :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå