Vetlite Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei Har prøvd nå å kjøre to trådløse pcer inn på min WRT54g som fungerte bra. Det jeg lurer på om det går å kjøre med forskjellige kanaler på disse to pcene? Og to forskjellige passord, tenkte å bruke WEP som sikkerhet. En i kjelleren og en på arbeidsrom som skal gå trådløst. Hovedpcen er koblet med kabel, så denne er bare der. Håper det er noen guruer på dette feltet med ei enkel forklaring. Endret 11. mai 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Routeren bestemmer kanal og kryptering, dvs at du må ha flere routere om du skal ha flere kanaler/krypteringer. En router takler fint at du har f.eks 3 trådløse PCer tilkoblet... Endret 11. mai 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Ok det var det jeg trodde siden jeg ikke fikk det til, måtte bare være sikker her. Takker for svar. Endret 11. mai 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå