kentauren Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg lurer på å finne meg en ny hobby, nå begrenser det seg til: * Ungene mine (to jenter) * Turer i skog&mark * Sykkelturer * Trening * Lese bøker * Age of Kings:The Conquerors * Surfe www * Foto * Oppussing * Pistolskyting Ting jeg har tenkt på, gått lei av og/eller prøvd som ikke slo helt an: * Modellfly/biler/etc * PC Spill (annet enn AOC) * Skrive * Starte et nettsted * Dans * Kort (ex Poker/Kabal/etc) * Bil/Båt/MC/etc * Festing/Pub/Bar/Disco * TV/Radio/Film Så.....noen forslag ? Gjerne noen som involverer jentene!! (10 og 14 år) ..men, noe som jeg kan gjøre på egen hånd mottas også med takk. Kanskje denne tråden hjelper andre også!! Edit: Endret litt på en setning for å åpne for hobby-forslag for meg og jentene, men også kun til meg. La også inn alder på dem. Endret 11. mai 2006 av kentauren Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Akvarium! Annbefales sterkt. Gøy for både små og store. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hehe selv driver jeg med programmering som hobby, men tviler på det er noe for deg og jentene. Høres ut som du har nok å gjøre, hvorfor behovet for en ny hobby? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Akvarium! Annbefales sterkt. Gøy for både små og store. 6081541[/snapback] Hobby og hobby fru blom. Når du først har fått det opp er det jo ikke så mye å gjøre med det etterpå utenom å glane på fisk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Akvarium! Annbefales sterkt. Gøy for både små og store. 6081541[/snapback] Hobby og hobby fru blom. Når du først har fått det opp er det jo ikke så mye å gjøre med det etterpå utenom å glane på fisk. 6081562[/snapback] Ehh... jo... Når jeg hadde 222L og 35L så drev jeg med oppdrett bla. Brukte 35L til å ha yngel i. Veldig spennende! Var jo også morro å "ommøblere" inni akvareiet. Gå i skogen og finne greiner osv for å lage et tropisk opplegg inni akvariet. Akvarium er jo den fineste tingen man kan ha i en stue. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Ting jeg har tenkt på, gått lei av og/eller prøvd som ikke slo helt an: * Modellfly/biler/etc * PC Spill (annet enn AOC) * Skrive * Starte et nettsted * Dans * Kort (ex Poker/Kabal/etc) * Bil/Båt/MC/etc * Festing/Pub/Bar/Disco * TV/Radio/Film 6081393[/snapback] Skjønner godt at dette ikke slo helt an, er liksom ikke det man gjør med 2 småjenter på slep... ******************* Ellers bør du kanskje nevne alderen til dem, interessen er ikke den samme hele livet.. Endret 11. mai 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvor står det at han skal ha med seg døtrene sine på hobbyen? :| Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvor står det at han skal ha med seg døtrene sine på hobbyen? :| 6081769[/snapback] Så.....noen forslag ? Gjerne noen som involverer jentene!! Her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tren styrketrening, gå på boxing Lenke til kommentar
kentauren Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takker for forslag!! Bring them on! (editerte posten litt for å få med alder på jentene, samt presisere at forslag kun for meg også mottas m takk ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Golf eller fiske? Fluefiske er litt morro. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Elvepadling. Prøv det og du er hekta! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kampsport er blitt mer familievennlig sport i det siste. Så kan jentene banke skumle gutter. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dykking! Prøvde det i vinter i Oslo, sånn gratis prøvedykk i basseng. Var sykt gøy! Må prøves! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kjøp hytte... da får du deg arbeid for mange år fremover Hvor i landet kommer du fra? blir litt vanskelig å anbefale surfing/kiting hvis du kommer fra hedmark osv.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 start å fotografer litt mer seriøst enn vanlige hobbyfotografen som tar bidler av første blomstene i beddet og sier seg fornøyd. Siden du har barn er det masse morro å ta bilde av! Lenke til kommentar
kentauren Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Takker for masse flotte tips! Kom gjerne med fler! (til han som spurte: jeg er fra Nord-Trøndelag) Lenke til kommentar
Mr_Transam Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kjøp deg en 60-70 talls fulsizer amerikansk bil (cabriolet) og dra på treff. Det er sosialt og vanvittig moro! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Og kanskje litt harry, blandet med en viss risiko for å bli regnet som "lavpanna" av naboene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå